دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
سرمربی و کادر راهی زادگاه شان شدند؛

برانکو: شما و خانواده‌تان استحقاق بهترین را دارید

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 523390
سرمربی سرخپوشان که بعد از بازی بلافاصله راهی کرواسی شد، پیش از عزیمت جلسه کوتاهی با بازیکنان برگزار کرد.
برانکو: شما و خانواده‌تان استحقاق بهترین را دارید

به گزارش جهان نيوز، برانکو ایوانکوویچ و کادرش که در کنار بازیکنان توانستند یک فصل فوق العاده را رقم بزنند، بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی راهی زادگاه خود شد. 

بلافاصله بعد از پایان دیدار برابر لخویا، برانکو ایوانکوویچ، مارکو، ایگور پانادیچ و سرتن چوک به عنوان اعضای فنی باشگاه پرسپولیس راهی زاگرب شدند. برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی و با حضور در اتوبوس تیم دقایقی کوتاه برای بازیکنان به صحبت پرداخت.
سرمربی کروات سرخپوشان که از موفقیت تیمش خوشحال بود در این خصوص به بازیکنان گفت:  به همه تان تبریک می گویم. اکنون همه متوجه شدید که از تیم های دیگر برتر و بهتر هستید. شما و خانواده‌تان استحقاق بهترین ها را دارید و بر این اساس ضمن تبریک به خاطر موفقیت تان تا 30 خرداد که زمان شروع تمرین است فرصت استراحت و لذت بردن از اتفاقات شیرینی که رقم زدید را خواهید داشت. 
برانکو ایوانکوویچ و کادر کرواتش بعد از این گفتگو کوتاه راهی فرودگاه شدند تا به زاگرب سفر کنند و به استراحت پایان فصل بپردازند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *