يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

ایسکو: یوونتوسی ها باید از ما بترسند

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 523184
تمرین امروز رئال مادرید با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد.
ایسکو: یوونتوسی ها باید از ما بترسند

به گزارش جهان نيوز، شنبه آتی رئال و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال در اندیشه دبل کردن و یوونتوس در آستانه کسب سه گانه قرار دارد.
 
 

 
 
ایسکو، ستاره خط میانی رئال در مورد این بازی گفت:« شرایط ما بسیار خوب است و انگیزه بسیار بالایی برای فینال داریم.
به شخصه خیالم آسوده است و کافی است ببینید که شرایط بدنی هم تیمی هایم چطور است تا ایمان بیاورید که شانس بالایی برای قهرمانی داریم. فصلی فوق العاده را سپری کرده ایم و می توانیم پایانی عالی تر نیز برایش رقم بزنیم. با تمام وجود برای قهرمانی خواهیم جنگید.
این یک واقعیت است که می توانیم پس از سال ها، همزمان فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شده و همچنین با دو قهرمانی متوالی، رکوردی جدید در لیگ قهرمانان ثبت کنیم. انگیزه ای فراوان داریم و تنها یک قدم با تاریخ سازی فاصله داریم.»
 
جنگ میانه زمین:« واضح است که یوونتوس پر از بازیکنان باکیفیت و بزرگ است و تیمی غنی از هافبک های برجسته ولی ما در خط حمله، مهاجمانی خطرناک داریم که یوونتوسی ها باید نگران آنها باشند. رئال مثل یک دینامیت به فینال رسیده است.»
 
پیغام برای هواداران:« خیالشان راحت باشد. تا پای جان برای قهرمانی خواهیم جنگید تا فاتح دوئودسیما شویم. همه کار برای خوشحالی آنها خواهیم کرد.»

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *