يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آغاز مراسم افطاری حزب اسلامی کار از امشب

دولت به معیشت کارگران توجه بیشتری کند
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 522112
عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: از دولت دوازدهم انتظار داریم تا توجه ویژه‌ای به معیشت کارگران داشته باشد و شرایطی ایجاد کند تا سفره آنان بزرگتر شود.
آغاز مراسم افطاری حزب اسلامی کار از امشب

به گزارش جهان نيوز، "اسماعیل حق‌پرستی" عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کاردرخصوص مراسم افطاری تشکل متبوعش در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم از امشب مراسم افطاری ما برای کارگران کارخانجاتی که مشکل حقوقی و معیشتی دارند، آغاز می‌شود.
 
وی با بیان اینکه مطالبات حزب اسلامی کار از دولت دوازدهم صنفی است، ادامه داد: دو اولویت مهم دولت دوازدهم در مقطع کنونی باید رفع بیکاری و رکود باشد که توجه بیشتر وزرا و مسئولین را می‌‌طلبد.
 
 عضو حزب اسلامی کار افزود: کارگران مهم‌ترین عامل رشد و توسعه کشور هستند و استقلال و خودکفایی‌مان، مرهون فعالیت و تلاش‌های آنان است.
 
حق‌پرستی خاطر نشان کرد: حزب اسلامی کار از دولت دوازدهم انتظار دارد تا توجه ویژه‌ای به معیشت کارگران داشته باشد و شرایطی را ایجاد کند تا سفره آنان بزرگتر شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *