کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر زاکانی:

حرکت بسیار زیبا و دقیق قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت

26 ارديبهشت 1396 ساعت 0:35

تجربه گذشته نشان داد که هر زمانی با یکدیگر وحدت داشتیم و کنار یکدیگر بودیم و با انسجام به ارزش‌های انقلاب تأکید می‌کردیم موفق و پیروز بودیم و هرکجا که شکاف در بین جبهه انقلاب حاکم بود ما ضربه خوردیم.


به گزارش جهان نیوز، علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به نفع آقای رئیسی اظهار داشت: تجربه گذشته نشان داد که هر زمانی با یکدیگر وحدت داشتیم و کنار یکدیگر بودیم و با انسجام به ارزش‌های انقلاب تأکید می‌کردیم موفق و پیروز بودیم و هرکجا که شکاف در بین جبهه انقلاب حاکم بود ما ضربه خوردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: این حرکت بسیار زیبا و دقیق آقای دکتر قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت که ماحصل آن در یک بصیرت و دقت و تیزبینی استوار بود.
نماینده سابق مجلس افزود: با توجه به تجربه گذشته و با دقت نظر بر ضرورت تغییر وضع موجود و خطراتی که از جانب آن ملت رشید ایران و انقلاب اسلامی را در معرض خطر قرار می‌دهد این راه اتحاد برای تغییر را انتخاب کردند که راه بسیار شایسته و خوبی است.

زاکانی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که ان‌شاءالله در پرتو این حرکت بسیار زیبایی که صورت گرفت، شاهد این باشیم که آنچه امروز زیبنده ایران اسلامی و آنچه امروز در قِبَل مردم عزیزمان در رنج و عذاب هستند اینها از این کشور رخت ببندند و ما شاهد این باشیم که این تغییر بزرگ در انتخابات و این توجه و پیگیری برای تقویت آقای رئیسی به سرانجام برسد و ان‌شاءالله پیروز باشیم تا بتوانیم خدمت و شایستگی را جایگزین قدرت‌طلبی برخی از آقایان کنیم.


کد مطلب: 518847

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/518847/حرکت-بسیار-زیبا-دقیق-قالیباف-حکایت-یک-خودگذشتگی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com