سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۵
دکتر زاکانی:

حرکت بسیار زیبا و دقیق قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب: 518847
تجربه گذشته نشان داد که هر زمانی با یکدیگر وحدت داشتیم و کنار یکدیگر بودیم و با انسجام به ارزش‌های انقلاب تأکید می‌کردیم موفق و پیروز بودیم و هرکجا که شکاف در بین جبهه انقلاب حاکم بود ما ضربه خوردیم.
حرکت بسیار زیبا و دقیق قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به نفع آقای رئیسی اظهار داشت: تجربه گذشته نشان داد که هر زمانی با یکدیگر وحدت داشتیم و کنار یکدیگر بودیم و با انسجام به ارزش‌های انقلاب تأکید می‌کردیم موفق و پیروز بودیم و هرکجا که شکاف در بین جبهه انقلاب حاکم بود ما ضربه خوردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: این حرکت بسیار زیبا و دقیق آقای دکتر قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت که ماحصل آن در یک بصیرت و دقت و تیزبینی استوار بود.
نماینده سابق مجلس افزود: با توجه به تجربه گذشته و با دقت نظر بر ضرورت تغییر وضع موجود و خطراتی که از جانب آن ملت رشید ایران و انقلاب اسلامی را در معرض خطر قرار می‌دهد این راه اتحاد برای تغییر را انتخاب کردند که راه بسیار شایسته و خوبی است.

زاکانی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که ان‌شاءالله در پرتو این حرکت بسیار زیبایی که صورت گرفت، شاهد این باشیم که آنچه امروز زیبنده ایران اسلامی و آنچه امروز در قِبَل مردم عزیزمان در رنج و عذاب هستند اینها از این کشور رخت ببندند و ما شاهد این باشیم که این تغییر بزرگ در انتخابات و این توجه و پیگیری برای تقویت آقای رئیسی به سرانجام برسد و ان‌شاءالله پیروز باشیم تا بتوانیم خدمت و شایستگی را جایگزین قدرت‌طلبی برخی از آقایان کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حقیقتا حرکت حساب شده ای انجام داد و نتیجه آن در روزهای آینده مشخص خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
بعلاوه اتحاد را هم رنگ و رویی دوباره دادوالبته مبارزه را
Iran, Islamic Republic of
با تشكر از جوانمردي آقاي قاليباف . راي همه مومنين به انقلاب اسلامي ايران به آقاي رئيسي خواهدبود
انشاء الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هم وطنان عزیز، این اتحاد برای خدمت است نه استفاده. آینده پر امید و تدبیر را با دولت آقای رییسی میبینم و دوباره ایران ، دوباره اسلام را نوید میدهم با مردم داری رییسی و کارامدی قالباف.
فاطمه .ق
Iran, Islamic Republic of
با سلام .درود بر شرف بزرگ مردان ایثار و شهادت . از ایشان به غیر این انتظار نبود . من به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران قدر ایشان و امثالهم (دکتر زاکانی و ...) را میدانیم و همیشه دعاگویشان هستیم . امیدوارم خداوند در دنیا و آخرت عزت و آبرو به ایشان عطا کند. اطمینان دارم هر کس که پشت سر ولی خود باشد توسط صاحب اصلی مان محافظت خواهد شد. آقای قالیباف با این حرکت خود عطر ایثار و گذشت سالهای دفاع مقدس را در دل و جان ما زنده کردند. دعای همرزمان شهیدشان عاقبت بخبرشان خواهد کرد . یا علی