دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱۳

روحانی پول یارانه را از کجا می‌آورد؟

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 518272
یکی از مشکلاتی که دولت مستقر آن را با"عزا" مفهوم سازی کرد پرداخت یارانه بود.
روحانی پول یارانه را از کجا می‌آورد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، دکتر عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود نوشت:
واقعا روحانی هنرمندی ناشناخته است.

یکی از مشکلاتی که دولت مستقر آن را با"عزا" مفهوم سازی کرد پرداخت یارانه بود.

یارانه احمدی نژاد هم یارانه مساوات بود نه عدالت.این دولت تلاش کرد متمکنین را از لیست یارانه بگیران حذف کند که امری عادلانه بود ما نیز در رسانه حمایت کردیم.

این روزها که رقبای روحانی از افزایش یارانه سه دهک پایین یا بیکاران دم می زنند،روحانی و جهانگیری در مقابل دوربین و در مناظره می گویند:"شعار ندهید.آخر از کجا می خواهید بدهید؟ شفاف بگید به مردم از کدام منابع می خواهید یارانه بدهید؟بگید ما هم بدونیم"

اما همین دولت و همین افراد یارانه دهک های پایین را درآستانه انتخابات سه برابر کردند.گفتیم اشکال ندارد زیرا توجه به محرومین است و دولت فقط از زمان به نفع خود بهره برده است.

 بعداز اینکه دیدند رای روحانی هنوز به چهل درصد نرسیده است ناگهان برای چند میلیون افرادی که یارانه آنان قطع شده بود و الان هم گلایه ای نداشتند و پذیزفته بودند که دیگر آن را مطالبه نکنند ،پیام آمد که سه روز قبل انتخابات یارانه شما برقرار خواهد شد.

حالا می گوییم احسنت به آقای روحانی که شعار نمی دهی و عمل می کنی اماسئوال این است که شب انتخابات  از کجا آوردی که به رقبا می گویید شعار ندهید و نمی توانید.

الگوی ساموئل هانتینگتن را می توان دید که گفت :خشونت را نفی کن اما خود بدان عمل کن.
اتهام کرایه اتوبوس برای رقیب را طرح کن اما فرماندارانت مشغول کرایه اتوبوس باشند.این هنرمندی کار هر کسی نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از كارگاه دكتراسازي حسن !!!

ههههههههههههههههه
شریف
Iran, Islamic Republic of
مردم باید هوشیار باشید ؛ این جماعت خطرناکتر از هر دشمنی برای کشور هستند ، انان که برای چند رأی بیشتر از هیچ اقدامی دریغ نمیکنند، لایق سکانداری این نظام نیستند. دروغ و حقه بازی در هر فرهنگی نکوهیده است، چه رسد به فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی، دروغ مادر همه خطاهاست، این صفت زشت در هرکسی مخصوصأ یک مسؤل نظام اسلامی او از درجه اعتبار ساقط میکند، شما را به خدا به داد کشور برسید و با یک نه بزرگ! ، شر این دروغگویان حیله گر را از سر نظام کم کنید.
Iran, Islamic Republic of
سلام دولت زر و زور و تزوير و ريا كار فعلي به خانواده هايي كه يارانه شان بحق قطع شده بود پيامك زده يارانه تان 26 ارديبهشت به حساب سرپرست خانوار واريز ميگردد. بعد بر ملت منت ميگذارند در شب پرداخت آن اعلام عزا ومصيبت ميكنند.
Iran, Islamic Republic of
یارانه ما را به (ناحق) قطع کرده اند .نزدیک 1سال است که اعتراض کرده ایم وهیچ خری رسیدگی نکرده . تو هم از اینها خر تر هستی که نوشتی به حق قطع کرده اند .ضمنا دولت در شب پرداخت یارانه ها عزا نمی گیره بلکه اسهال می گیره . علی برکت الله .
سرور
Iran, Islamic Republic of
از صفدر وام معوقه گرفته حتما.
Iran, Islamic Republic of
از جیب مردم مستضعف و فقیر
محمد
Iran, Islamic Republic of
یارانه من از اسفند ۹۴ قطع شده است ولی بدون اینکه پیگیری داشته باشم دیروز از سازمان هدفمندی پیامکی دریافت کردم که از این ماه مجددا برقرارشده شده ودر روز ۲۶اردیبهشت بحسابم واریز میشود البته همین پیامک برای دوستان دیگر که مشابه من بوده اند ارسال شده است . تو خود،حدیث مفصل بخوان از این مجمل . روحانی مچکریم
بخاطر رای جمع کردنه دوست عزیز این حقه ملت ایرانه با ید بدن در حق شما این چند مدت ظلم کرده این حسن کلیدساز ..راستی هنوز کلیدت پیدا نشده وقت تموم شده
ایمان غریب
United States
روحانی میگه پول یار انه سه برابر رییسی از کجا میاره؟ بده بنزین سه برابر میشه بابا تورم بالا میره نمیشه قول الکی میدن رییس جمهوری بلد نیستن اینا جواب ریسی ببینید دندان شکن جوابش میده:همانطوریکه حقوق نجومی می دادید ما هم از همان یار انه می دیم
Iran, Islamic Republic of
ازشما مچکرم اقای روحانی به هرحال بعددوسال قطع شدن یارانه من وخانواده اه دراین شرایط سخت زندگی بعداینهمه پی گیری قرارپرداخت شودتشکر
Iran, Islamic Republic of
درود بر روحانی که دستور داده دوباره یارانه ها پرداخت بشود .
Iran, Islamic Republic of
ما فقط کسی رو قبول داریم که یارانه بدهد .
از حقوق های نجومی 4 درصدی ها وسود بانکها