دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

برزیلی های ایران به دنبال شکستن رکورد خود

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 518150
در صورتی که تیم صنعت نفت آبادان بتواند با فراز کمالوند موفق به حفظ تیم و حضور در لیگ هفدهم شود، می تواند برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر سومین بار پیاپی در این مسابقات باشد. اتفاقی که به نظر دور از دسترس نیست.
برزیلی های ایران به دنبال شکستن رکورد خود

به گزارش جهان نيوز، مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور شانزدهمین دوره خود را پشت سر گذاشت و تیم های حاضر در این مسابقات خود را برای شروع هر چه بهتر در فصل پیش رو آماده می کنند.

صنعت نفت آبادان که سال گذشته موفق شد پس از سه سال دوری از مسابقات لیگ برتر بار دیگر به این بازی ها برگردد تا ششمین حضور خود را تجربه کند، بر خلاف سال های گذشته روند بهتری را سپری کرد و با قطعی کردن حضور خود در لیگ هفدهم، به دنبال بستن تیمی پرقدرت برای فصل پیش رو هستند تا برای سومین سال پیاپی تیمشان را در لیگ برتر حفظ کنند. آنها فقط در دو لیگ نهم و دهم موفق شدند، حضور پیاپی در لیگ داشته اند و در صورتی که لیگ هفدهم برای آنها خوب پیش رود، می توانند برای اولین بار سومین حضور پیاپی خود را تجربه کنند.
آنها برای عملی کردن این خواسته، در ابتدا فراز کمالوند را جایگزین فیروز کریمی کردند و با این مربی بلافاصله وارد پنجره نقل و انتقالات شدند. کمالوند هم به عنوان اولین خرید، مرتضی اسدی بازیکن با تجربه گسترش فولاد را با خود به آبادان برده تا از تجربه این بازیکن در ایجاد اسکلت تیم مورد نظر خود استفاده کند.
تجربه ای که کمالوند در مسابقات لیگ برتر داشته و رتبه هایی که به دست آورده، مدیران باشگاه صنعت نفت را متقادعد کرده که برای استمرار حضور خود در این مسابقات از دانش و تجربه این مربی بهره ببرند.
 
به احتمال زیاد طی روزهای آتی باز هم شاهد تحرک برزیلی های فوتبال ایران در بازار نقل و انتقالات برای مهیا کردن تیمی قدرتمند برای لیگ شانزدهم با نظرات فراز کمالوند خواهیم بود، تا آنها لیگ هجدهم را نیز در لیگ برتر شروع کنند.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *