دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

سال سیاه دژاگه در ایستگاه ماقبل آخر

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 518147
کاپیتان تیم ملی ایران همانند بازی‌های اخیر در فهرست امروز ولفسبورگ برابر مونشن گلادباخ جایی ندارد.
سال سیاه دژاگه در ایستگاه ماقبل آخر

به گزارش جهان نيوز، اشکان دژاگه بعد از نیم‌فصل عجیب و سخت در العربی قطر که بدون حتی یک دقیقه بازی برای او گذشت در نقل و انتقالات زمستانی به ولفسبورگ آلمان بازگشت اما در این تیم هم به روند آمادگی بازنگشت، طوری که تا به امروز حتی در فهرست این تیم نیز جایی نداشته است.

دژاگه که فصل سختی با مصدومیت و محرومیت از بازی نکردن پشت سر گذاشته طی هفته‌های اخیر در تیم سوم ولفسبورگ به میدان رفته تا به شرایط مسابقات برگردد ولی به نظر می‌رسد او در فصل 2017-2016 فرصت بازی در بوندس لیگا را نداشته باشد.
 
باوجود اینکه این هافبک دورگه در فهرست جدید تیم ملی هم جای گرفته اما در لیست تیم باشگاهی‌اش قرار ندارد و نام او جزو نفرات اولیه ولفسبورگ برای بازی امروز برابر مونشن گلادباخ هم دیده نمی‌شود.
 
از ساعت 18 امروز دیدارهای هفته سی و سوم و مقابل پایانی بوندس لیگا آلمان به طور همزمان برگزار می‌شود و باتوجه به اینکه تنها یک مسابقه دیگر با هامبورگ باقی می‌ماند، بعید به نظر می‌رسد دژاگه بتواند به میدان برود.
 
 


منبع:ورزش3
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *