يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
شریعتمداری:

مناظره بازار مکاره نیست که قورباغه را جای قناری بفروشند

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 518132
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: وقتی ادعا می‌شود در تولید گندم خودکفا شده‌ایم و در همان حال آمار رسمی گمرک تأکید می‌کند یک‌میلیون و چند صد هزار تن گندم وارد کرده‌ایم مصداق صریح تقلب رأی دزدی است.
مناظره بازار مکاره نیست که قورباغه را جای قناری بفروشند

به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: بسیاری از ادعاها و اتهاماتی که در جریان مناظره نامزدها مطرح شد، دروغ‌های شاخ‌دار است و شورای نگهبان وظیفه دارد درباره آن از نامزدها توضیح بخواهد و درصورتی‌که دروغ بودن آن‌ها به اثبات رسید صلاحیت نامزد دروغ‌گو را برای همیشه رد کند.
مدیرمسئول کیهان گفت: تقلب در انتخابات فقط از نوع دست‌کاری در آراء نیست که خوشبختانه این‌گونه تقلب در ساختار نظام ناممکن است بلکه گندم نمائی و جو فروشی هم تقلب است و نامزدهایی که در مناظره تلویزیونی با دروغ‌گوئی و پشت‌هم‌اندازی چهره واقعی خود را از مردم پنهان می‌کنند نیز دست به تقلب زده و شایستگی لازم برای انتخاب شدن را ازدست‌داده‌اند.
شریعتمداری ادامه داد: ازآنجاکه رأی مردم حق‌الناس است بی‌توجهی به دروغ‌گوئی‌های نامزدها برای جلب آراء نیز دزدی آراء بوده و تقلبی بزرگ است.
وی افزود: مثلاً وقتی ادعا می‌شود در تولید گندم خودکفا شده‌ایم و در همان حال آمار رسمی گمرک تأکید می‌کند یک‌میلیون و چند صد هزار تن گندم وارد کرده‌ایم و یا رشد اقتصادی کشور را برخلاف آمار رسمی بالا نشان می‌دهند یا ازدست‌داده‌ها را دستاورد جا می‌زنند و ده‌ها دروغ دیگر که به مردم تحویل داده‌اند مصداق صریح تقلب رأی دزدی است. 
مدیرمسئول کیهان تصریح کرد: نمی‌توان از مردم انتظار داشت که به این دروغ‌ها پی ببرند بلکه وظیفه شورای نگهبان است که مردم را تنها نگذارد و اجازه ندهد برخی از نامزدها با این‌گونه تقلب‌ها خود را به مردم و نظام تحمیل کنند.
شریعتمداری در پایان اظهار داشت: نمونه‌های زیادی از این دروغ‌های شاخ‌دار در مناظره نامزدها مطرح‌شده و متأسفانه با سکوت شورای نگهبان به خورد مردم داده‌شده است، مناظره بازار مکاره نیست که قورباغه را رنگ کنند و به‌جای قناری بفروشند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *