شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱
رئیس شبکه العالم:

رژیم صهیونیستی دیگر توان مقاومت ندارد

پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 517477
رئیس شبکه العالم با بیان اینکه دوستی با استکبار دوستی نمی‌آورد، گفت: امروز امنیت ایران مرهون مدافعان حرم است و دوستی با استکبار جهانی برای ما دوستی نمی‌آورد.
رژیم صهیونیستی دیگر توان مقاومت ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، احمد سادات چهارشنبه شب در مراسم صدمین شماره نشریه سراج کاشان با بیان اینکه ترکیب علم و رسانه کاری است که میتواند دنیا را تکان دهد، اظهار داشت: اگر حزب الله در سال 2000 موفق شد اسرائیل را از خاک لبنان بیرون کند از طریق سلاح نظامی نبود بلکه تحقق این مهم با عملیات روانی ممکن شد.

رئیس شبکه تلویزیونی العالم صدا و سیما با بیان اینکه اسرائیل توان مقاومت ندارد، افزود: جنگ روانی علیه بشار اسد باعث شد مردم تحریک شوند و شبکه الجزیره نیز با ایجاد تضاهران خیالی و ساختگی در استودیوهای خود بر این جنگ روانی دامن می‌زد.

سادات نقش شبکه‌های اجتماعی در فتنه 88 و فوت یک خواننده را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و ابراز داشت: اگر بنا داریم مخاطب را تحت تاثیر قرار دهیم و افراد را در انتخابات ارشاد کنیم، قطعا فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاثیر بیشتری نسبت به رسانه‌های مکتوب دارند.

وی با بیان اینکه تاثیر مناظره دوم بر جامعه آشکار بود، خاطرنشان کرد: نظرات مردم در مناظره دوم تغییر کرده بود و در این مناظرات نیز شگرد خوبی به کار گرفته شده بود به گونه‌ای که جملات شاخص و برگزیده در فضای مجازی منتشر می‌شد که تاثیر بسیار زیادی در میان مردم داشت.

رئیس شبکه تلویزیونی العالم صدا و سیما با بیان اینکه یک شبکه تلویزیونی با 10 الی 12 نفر و یک شبکه رادیویی با 2 الی 3 نفر می‌توان اداره کرد، بیان کرد: اگر برخی نامزدان ریاست جمهوری قدرت موشکی ایران را زیر سوال می‌برند و برخی افراد دیگر نیز مدافعان حرم را زیر سوال می‌برند از نفهمی آن‌هاست.

سادات تاکید کرد: کسی که عنوان می‌کند برجام سایه جنگ را از کشور دور می‌کند بداند حکومت بشار اسد با وجود ایران ساقط نشد‌.

وی با بیان اینکه اگر حاج قاسم سلیمانی و مستشاران ایرانی در عراق و سوریه نبود این دو کشور سقوط کرده بودند، گفت: امروز امنیت ایران مرهون مدافعان حرم است و دوستی با استکبار جهانی برای ما دوستی نمی‌آورد و این موضوع در برجام به ما ثابت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *