پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

رکورد فوق العاده خط دفاعی رئال در نیمه نهایی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 517423
علیرغم نگرانی های که در مورد عملکرد خط دفاعی رئال وجود دارد، این تیم رکورد جالبی را طی سالیان اخیر به ثبت رسانده است.​​​​​​​

به گزارش جهان نيوز، امشب کهکشانی ها در شرایطی به مصاف اتلتیکو مادرید خواهند رفت که بسته نگه داشتن دروازه به معنای صعود برای دومین سال متوالی به فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.
 
با بررسی آمار سالهای اخیر در می یابیم که شاید خیلی جایی برای نگرانی هواداران رئال وجود ندارد. در 7 بازی اخیر نیمه نهایی لیگ قهرمانان، رئال مادرید تنها 3 گل دریافت کرده است که آمار خیره کننده ای محسوب می شود.
 
 

 
 
در سال 2014، آنها در دو دیدار رفت و برگشت برابر بایرن گواردیولا کلین شیت کردند اما سال بعد و برابر یوونتوس، دو بار در تورین و یک بار در برنابئو دروازه کاسیاس باز شد که این اتفاق به معنای حذف رئال و ناکامی در رسیدن به فینال بود.
 
سال گذشته هم طی 180 دقیقه بازی برابر سیتیزن ها، رئال موفق به ثبت کلین شیت شد و در بازی رفت برابر اتلتیکو نیز همین اتفاق تکرار شد تا در 7 بازی اخیر در این مرحله، تنها 3 بار دروازه رئال باز شده باشد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *