کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه‌هایی از میتینگ انتخاباتی بانوان حامی روحانی

19 ارديبهشت 1396 ساعت 22:17

همایش بانوان حامی روحانی امروز در حالی برگزار شد که جای خالی همسر و دو فرزند دختر او کاملا به چشم می‌آمد.


به گزارش جهان نیوز، گردهمایی امروز بانوان هوادار روحانی در سالن 4هزار نفری شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار شد.
طبق اعلام قبلی ستاد بانوان، این برنامه در ساعت 16 آغاز شد، در حالی که هنوز برخی صندلی‌های سالن خالی بود و تعداد بیشتری را هم «مردان» پر کرده بودند.
زنان حاضر در مراسم اکثرا شال بنفش و دست‌بند سبز بر دست داشتند و شعارها عمدتا در حمایت از فتنه‌گران سال 88 بود و البته شعارهای کمتری هم با محوریت روحانی داده می‌شد.

4 سال قبل دز ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، در میتینگ‌های تبلیغاتی روحانی و خصوصا در همایشی که در همین سالن برگزار شد، حاضران همین شعارها را می دادند و از روحانی می‌خواستند تا برای رفع حصر سران فتنه کاری کند.
روحانی در آن انتخابات رای آورد اما در جهت خواسته‌های هوادارانش کاری نکرد و حالا بعد از 4 سال، بار دیگر آنها همان مطالبه را دارند و البته روحانی هم قولی نمی‌دهد.

 
به نظر می‌رسد هواداران روحانی به همین مطالبه صرف راضی‌ هستند و او هم رگ خواب آنها را بخوبی در دست گرفته است.
*شهیندخت مولاوردی، زهرا اشراقی، اشرف بروجردی، پروانه سلحشوری و لیلی رشیدی از چهره های شناخته شده‌ای بودند که در بالای سن نشستند و پروانه سلحشوری (نماینده تهران) یکی از سخنرانان بود.
او هم همان خطی را در سخنانش می‌رفت که جو حاکم بر سالن می‌خواست و حتی وقتی از آنها خواست با شعار «روحانی مچکریم» همراهی کنند، چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
برخی اعتقاد داشتند که «دیگر تاریخ مصرف این شعار تمام شده است.»

یک ساعت و نیم بعد از شروع مراسم، حسن روحانی وارد سالن شد. یک کودک خردسال مشهدی، متنی احساسی برایش خواند و او هم اشک ریخت.
روحانی که از روزهای اخیر، حملات تند به رقبایش را آغاز کرده، در این مراسم هم حرف‌ها را تکرار کرد و با لحنی عصبی و صدایی گرفته -شاید به دلیل فریاد زدن های زیادش در سخنرانی‌های اخیر- بار دیگر اتهاماتی را به دو رقیب اصلی‌اش وارد آورد.

 
*پیرزنی در مراسم، دلیل حضورش را قول گرفتن از رئیس جمهور برای فرزندان بیکارش عنوان کرد و ما نفهمیدیم که آیا با خیال راحت از سالن خارج شد یا نه.
مراسم بعد از حدود 2 ساعت و نیم، در حالی پایان یافت که جای خالی همسر و دو فرزند دختر روحانی در همایش که قرار بود «زنان» محور اصلی آن باشند، به چشم می‌آمد.

منبع:فارس


کد مطلب: 517113

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/517113/حاشیه-هایی-میتینگ-انتخاباتی-بانوان-حامی-روحانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com