جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۹
۲۸

حاشیه‌هایی از میتینگ انتخاباتی بانوان حامی روحانی

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب: 517113
همایش بانوان حامی روحانی امروز در حالی برگزار شد که جای خالی همسر و دو فرزند دختر او کاملا به چشم می‌آمد.
حاشیه‌هایی از میتینگ انتخاباتی بانوان حامی روحانی
به گزارش جهان نيوز، گردهمایی امروز بانوان هوادار روحانی در سالن 4هزار نفری شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار شد.
طبق اعلام قبلی ستاد بانوان، این برنامه در ساعت 16 آغاز شد، در حالی که هنوز برخی صندلی‌های سالن خالی بود و تعداد بیشتری را هم «مردان» پر کرده بودند.
زنان حاضر در مراسم اکثرا شال بنفش و دست‌بند سبز بر دست داشتند و شعارها عمدتا در حمایت از فتنه‌گران سال 88 بود و البته شعارهای کمتری هم با محوریت روحانی داده می‌شد.

4 سال قبل دز ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، در میتینگ‌های تبلیغاتی روحانی و خصوصا در همایشی که در همین سالن برگزار شد، حاضران همین شعارها را می دادند و از روحانی می‌خواستند تا برای رفع حصر سران فتنه کاری کند.
روحانی در آن انتخابات رای آورد اما در جهت خواسته‌های هوادارانش کاری نکرد و حالا بعد از 4 سال، بار دیگر آنها همان مطالبه را دارند و البته روحانی هم قولی نمی‌دهد.

 
به نظر می‌رسد هواداران روحانی به همین مطالبه صرف راضی‌ هستند و او هم رگ خواب آنها را بخوبی در دست گرفته است.
*شهیندخت مولاوردی، زهرا اشراقی، اشرف بروجردی، پروانه سلحشوری و لیلی رشیدی از چهره های شناخته شده‌ای بودند که در بالای سن نشستند و پروانه سلحشوری (نماینده تهران) یکی از سخنرانان بود.
او هم همان خطی را در سخنانش می‌رفت که جو حاکم بر سالن می‌خواست و حتی وقتی از آنها خواست با شعار «روحانی مچکریم» همراهی کنند، چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
برخی اعتقاد داشتند که «دیگر تاریخ مصرف این شعار تمام شده است.»

یک ساعت و نیم بعد از شروع مراسم، حسن روحانی وارد سالن شد. یک کودک خردسال مشهدی، متنی احساسی برایش خواند و او هم اشک ریخت.
روحانی که از روزهای اخیر، حملات تند به رقبایش را آغاز کرده، در این مراسم هم حرف‌ها را تکرار کرد و با لحنی عصبی و صدایی گرفته -شاید به دلیل فریاد زدن های زیادش در سخنرانی‌های اخیر- بار دیگر اتهاماتی را به دو رقیب اصلی‌اش وارد آورد.

 
*پیرزنی در مراسم، دلیل حضورش را قول گرفتن از رئیس جمهور برای فرزندان بیکارش عنوان کرد و ما نفهمیدیم که آیا با خیال راحت از سالن خارج شد یا نه.
مراسم بعد از حدود 2 ساعت و نیم، در حالی پایان یافت که جای خالی همسر و دو فرزند دختر روحانی در همایش که قرار بود «زنان» محور اصلی آن باشند، به چشم می‌آمد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ali
Iran, Islamic Republic of
عجب گزارش منصفانه ای مرد حسابی سالن شیرودی و حتی اطراف ان مملو جمعیت بود اون صندلی خالی که شما دیدید ، خالی نبود مروم س پا وایستاده بودن!!!
سرور
Iran, Islamic Republic of
به آن صد نفر آدم اعم از خانم یا آقا که کنار خیابان دنباله حاشیه بودند می فرمودید تشریف بیاورند داخل حداقل مراسم بانوان حامی روحانی یک مقداری از جاخالی ها پر بشه.خیلی ضایع بود نه؟ کلا 4000 نفر هم نشدید.
عماری
Iran, Islamic Republic of
دروغگویی برای شما طرفداران روحانی وخود روحانی مجاز شد راحتید هرچه می توانید دروغ بگوییدخودتان را نشاط بدهید
ریزبین
Germany
از قدیم گفته اند که , کور کورو پیدا میکنه , آب چاله رو

این اقا علی میفرمایند که صندلی ها خالی نبوده و جماعت سرپا ایستاده بودند , حب جناب علی خان مگر عقلتان ضایع شده ؟ صندلی را برای چه گذاشته اند ؟ برا ی اینکه شما سرپا بایستی؟؟ یعنی بقیه که نشسته بودند خسته بودند و حال ایستادن را نداشتند؟؟ یعنی همین تعداد صندلی هائی که خالی بوده حاکی از سرپا بودن و موندن طرفدارهاتون بوده ؟؟ اگر اینطوری باشه که بابا بهتر بود متینگ نمیدادید و یا اسمش را بجای متینگ میگذاشتید مثلا به پا ایستاده گان درراه حسن کلیدی . ناامیدم کردی عزیز داشتم فکر میکردم به رای نه دادن به رئیستون ولی ناامید شدم نه از رای نه بلکه کلاَ از تعدادو عقلو همه چی تون واینکه اصلاَ وجود خارجی ائی ندارید که رای داده بشه بهتون .
Iran, Islamic Republic of
از کل استان تهران خانمهای طرفدار خود را جمع کرد آخرش کم آورد به جاشون مرد جا زد. تازه امسال رنگارنگ هم شده. دوره اول که یک رنگ داشت اینهمه دروغ و کلک دیدیم حالا که دو رنگ شده خدا بداد مردم برسه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ شده مثل همایش زنان که قبیله آل سعود تو عربستان برگزار کردن که توش یه زن هم شرکت نداشت
ولی انصافا ایجا یه تعدادی هم زن بودن!!!!
Iran, Islamic Republic of
با نام بانوان همایش برگزار میکنند و از شهرهای دیگر آدم می آورند و جالب آنجاست که از عدم تفکیک جنسیتی هم سخن میگویند.

اینهمه تناقض را چه میکنند؟!

آیا مشکل جوان ما عدم توان بر آشنایی با همسر دلخواه خود است یا نداشتن شغل و مسکن و ... ؟

جالب آنجاست که کسی هم قائل به دروغ های ایشان نیست در نظام اسلامی، کسی دم از عدم حصر بانوان میزند که کمترین میزان حضور اجتماعی و کمترین میزان تحصیلات را همسر او داراست.
آیا این شعارها دروغ است یا ریشه در عقده های گذشته در زندگی شخصی خودشان دارد که به جهت عدم شناخت درست از دین و انقلاب افراطی کری کردند.


وقتی روند زندگی حسن روحانی را می بینیم ، کاملا روشن میشود که ایشان بعد از افراط آنچنانی به تفریط اینچنینی رسیده اند و جالب آنجاست که دم از اعتدال میزنند.

اگر خوش بینانه بخواهیم قضاوت کنیم باید او را ... به دین و انقلاب بدانیم که اکنون شاهد چنین چرخش و دروغ و اتهام پراکنی هستیم

و اگر بخواهیم بدبینانه ...
Lao People
روحانی بیشترین رای رو از تهران میاره ولی باید بدونه ایران فقط تهران نیست،بعد از اینکه رای نیاورد باز طرفدارانش نگن رای ما کو.
سرور
Iran, Islamic Republic of
اولا:دفعه پیش که اینطور نبود و لزوما درصد آرای روحانی در تهران از خیلی جاها کمتر بود.این مرتبه هم رای نیاوردنش در تهران بعید نیست.
بعد اینکه من مانده ام چرا برخی بانوان حامی روحانی در برنامه دیروز ریش و سبیل دارند؟ از جمله پسر آفای ...اینها چی حساب می شوند؟
Iran, Islamic Republic of
دیکه این تو بمیری ها نیست رای نمیاره و باید به قانون احترام بذاره
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نكن توتهران هم راي بيار نيست بس كه دروغ گفته به مردم
Iran, Islamic Republic of
ما که بهش تو تهران رای نمیدیم به رییسی رای میدیم چون روحانی سادات است فقط سید ابراهیم
احسان
Iran, Islamic Republic of
حقوق نجومی بگیری سند محرمانه اجرا کنی کارخونه تعطیل کنی واردات غیر ضروری داشته باشی وزیر میلیاردی بیاری ستاره بچینی...
Iran, Islamic Republic of
دوره اخر الزمان که میگویند مردان وزنان به شکل هم در میایند همین است سالن پر از مرد است بعد میگویند همایش زنان طرفدار روحانی ما که نفهمیدیم ایا ان مردان زن هستند یا ان زنان مرد هستنمد یا سخنران زن است یا ......
کاظم
Romania
همایش بانوان سبیل دار !
Iran, Islamic Republic of
اين كه شبيه كنسرته
Iran, Islamic Republic of
شاید هم شبیه کرسنته.!
یونس
Iran, Islamic Republic of
از قرو فراشون معلومه مشکل کار و معیشت ندارند .
عرفان
Iran, Islamic Republic of
روحانی حتی در تهران هم نتونست سالن همایش بانوان رو با بانوان پر کنه!!
وضع از اون چیزی که ما فکر میکنیم خراب تره!
طرفدار تدبير
Iran, Islamic Republic of
ازهمين الان خودتان را باخته حساب كنيد
29 ارديبهشت دور نيست نشان مي دهيم كه روحاني چقدر وزن دارد وشما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رحمان
چرا به روحانی اعتراض ندارید که زن و دختراش آزادانه نمی توانند در جلسه خودش هم حاضر باشه؟ مرگ خوبه اما برای همسایه؟
سیدالحسنی
آقا یا خانم طرفدار تدبیر، وزن دولت یازدهم را کارنامه اش مشخص کرد تعصبی برخورد نکن
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی و جهانگیری و حامیان و طرفداران شان می گویند:

اگر یارانه به مردم داده شود باعث تورم و گرانی خواهد شد که این خود عوام فریبی و دروغ بزرگ به مردم است.

آقای روحانی و جهانگیری :

چرا وقتی حقوق های نجومی چند میلیونی می گیرید و درکاخ های چند میلیاردی زندگی می کنید و لباسهای میلیونی می پوشید و سوار بر خودروهای خارجی چند 100 میلیونی می شوید و سفرهای خارجی میلیونی می روید و بر سر سفره های رنگین میلیونی غذا می خورید تورم و گرانی برای مردم اتفاق نمی افتد

اما دادن یارانه به مردم که حق و حقوق واقعی آنهاست و باعث حل مشکل بیکاری و حل مشکلات اقتصادی مردم و جوانان می شود باعث تورم و گرانی خواهد شد.

دولت 4 درصدی نمی خوایم نمی خوایم

دولت ظلم و بدی نمی خوایم نمی خوایم
Iran, Islamic Republic of
عجب روزگاری شده
زن که سبیل ندارد اون هم تو این زمونه وای وای وای
آی آِی آی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
طرفداران آقای روحانی و همچنین روحانی... که گیر دادین یارانه دادن به نفع کشور نیست و باعث ایجاد گرانی میشه...محض اطلاع تون کشور آمریکا یارانه بیشتر و متنوع تری به نیازمندان کشورش میده...اونم از مالیات هایی که از افراد ثروتمند می گیره...شما زورتون می یاد از ثروت اون چهار درصدتون کم بشه و به فقرا اضافه بشه...
بعدش بیشتر مالیات رو هم از افرادی می گیرید که واقعا درآمدشون کمه...
Iran, Islamic Republic of
روحانی حرفاشو پس گرفت،در آخرین مناظره گفت:او هم به بیکارا کارانه میده و مثل قالیباف سایت درست میکنه،او هم مثل 4سال پیش وعده میده،سران فتنه را ازحصر در میاره و...؛ ولی این درخت ذاتا میوه بده نیست ومردم ایران خوب فهمیدن،، کارش تمومه.انشاالله
Iran, Islamic Republic of
روحانی فقط ساخته شده که وعده های توخالی بده و بعدش انکار کنه و بگه نمیشه.
این مردم هستند که باید بصیرت داشته باشند و از یک سوراخ دوبار گزیده نشوند.
Iran, Islamic Republic of
بای بای روحانی برای تعطیلات فکر کنم باید یه سفر بره دانشگاه کلاسگو احتما لا باید دوباره پایان نامه بنویسه خوبه موضوعش را بگذارد ریس جمهوری که دیگر ریس جمهمور نشد