سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۴

دل‌نوشته حاج قاسم درباره کتاب وقتی مهتاب گم شد/ کلمات عاشقانه سردار درباره رهبری

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 516859
پس از توصیه رهبر انقلاب درباره ترویج کتاب‌های دفاع مقدس دل‌نوشته سرلشکر سلیمانی درباره کتاب «وقتی مهتاب گم شد» منتشر شد.
دل‌نوشته حاج قاسم درباره کتاب وقتی مهتاب گم شد/ کلمات عاشقانه سردار درباره رهبری
به گزارش جهان نيوز، «وقتی مهتاب گم شد» عنوان کتاب خاطرات جانباز سرافراز آقای علی خوش‌لفظ است که رهبر انقلاب چندی پیش آن را مطالعه کرده و یادداشتی بر آن نوشتند. متن این یادداشت در مراسمی در همدان رونمایی شد. اما رهبر انقلاب در دیدارهای مختلفی به این کتاب اشاره و از آن تمجید نمودند و دیگران را به خواندن آن توصیه کردند.

از این رو، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پس از مطالعه‌ی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» یادداشتی را خطاب به جانباز سرافراز آقای علی خوش‌لفظ نوشته است که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن آن را منتشر می‌کند.

بسمه‌تعالی
عزیز برادرم علی عزیز

همه شهداء و حقایق آن دوران را در چهره‌ی تو دیدم
یکبار همه خاطراتم را به رخم کشیدی. چه زیبا از کسانی حرف زده‌ای که صدها نفر از آنها را همینگونه از دست دادم و هنوز هر ماه یکی از آنها را تشییع میکنم و رویم نمی‌شود در تشییع آنها شرکت کنم. ده روز قبل بهترین آنها را -مراد و حیدر را- از دست دادم، اما خودم نمی‌روم و نمی‌میرم، در حالی که در آرزوی وصل یکی از آن صدها شیر دیروز له‌له می‌زنم و به درد «چه کنم» دچار شده‌ام. امروز این درد همه وجودم را فراگرفته و تو نمکدانی از نمک را به زخم‌هایم پاشاندی. تنهای تنهایم.

عکست را بروی جلد بوسیدم ای شهید آماده رفتن و دوست ندیده‌ام که بهترین دوستت را در کنارم از دست دادی. امیدوارم سربلند و زنده باشی تا مردم ایران در زمین همانند دب اکبر در آسمان نشانی خدا را از تو بگیرند و به تماشایت بنشینند.
برادر جامانده‌ات 
قاسم سلیمانی
96/1/30      

بعدالتحریر: این نوشته در مقابل آن دستخط مخلص عارف حکیم، ولی و رهبرم و عشقم ارزشی ندارد.

قاسم سلیمانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خدا حفظت کنه حاج قاسم عزیز
سعید
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم کجایی ببینی بعضیها دارن حاصل خون دوستانت رو به کدخدا می فروشند؟ البته تو و دوستانت به یاری خدا هیچگاه نخواهید گذاشت این اتفاق بیافتد و این یاری از طرف خدا تنها به رأی مردم بستگی دارد. اگر مردم امضاء کنندگان سند 2030 را تأیید کنند دیگر انتظار یاری از خدا وجهی ندارد اما اگر محکم در دهان آنها بکوبند خداوند نیز یاری کننده دینش را نصرت خواهد بخشید. و لینصرن الله من ینصره
Iran, Islamic Republic of
سردار خدا شما را برای این نطام حفظ کنه الهی گله گله نجومی بگیرهای بی درد کشته مرده غرب فدای یک تار مویت بشوند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست دارم حاج قاسم در پناه حق