يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۳

تحلیل جالب شریعتمداری از مناظره دوم

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 516243
مدیر مسئول روزنامه کیهان مناظره دوم را ویترین ناتوانی‌های ۴ ساله دولت یازدهم عنوان کرد.
تحلیل جالب شریعتمداری از مناظره دوم
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان و تحلیلگر مسائل سیاسی در تحلیل خود از دومین مناظره نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مناظره روز جمعه ویترین ناتوانی‌های 4 ساله دولت بود؛ مناظره جاده یکطرفه نبود که دولتمردان مانند 4 ساله گذشته بدون دغدغه از برخورد مقابل،"تخته گاز" روند و به همین علت در مواجه با پرسش‌های منطقی، "وارد شانه خالی جاده" می‌شدند و گرد و خاک بلند می‌کردند.

وی افزود: آقای روحانی در سکو ایستاده بود و پایین نمی‌آمد؛ به این معنی که همه نارسایی‌ها و ناکامی‌های دولت خود را به حساب عملکرد دولت گذشته قرار داد و دوم همه دستاوردهای دیگران را به حساب دولت خود "فاکتور" می‌کرد.

شریعتمداری با بیان اینکه سومین سکو که  تنها سکوی اختصاصی ایشان بود به "تهدید مردم" اختصاص داشت، تصریح کرد: ایشان بالای این سکو ایستاده بود و مردم را تهدید می‌کرد که اگر برای بار دوم به ایشان رای ندهند باید منتظر حمله نظامی آمریکا باشند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره عملکرد جهانگیری نیز در مناظره دوم گفت‌: آقای جهانگیری تقریبا بی‌توجه به پرسش‌های مطرح شده انشاء خود را می‌خواند و اصرار داشت هرچند دقیقه یکبار یادآوری کند، من اصلاح‌طلب هستم.

وی با بیان اینکه در جای‌جای این مناظره تناقض در گفتار دولتمردان به وضوح دیده می‌شد، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه آقای روحانی از یک طرف حمایت ایران از مقاومت در سوریه را به دولت خود نسبت می‌داد که البته ربطی به دولت ایشان نداشت و در همان حال به  تونل موشکی سپاه حمله می‌کرد و می‌گفت روی موشک‌ها شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌نویسند، برای اینکه برجام را زمین بزنند.


منبع: تسنیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقا حسین، یک روزی(انتخابات 88) کمی از شما دلگیر بودم ولی اکنون بدون اینکه شما بگویی همین تحلیل شما را دارم. البته شما بگو که گفتارت برنده تر از شمشیر و مخرب تر از همان موشکها برای وطن فروشان است. قدر شما را ما میدانیم.
Iran, Islamic Republic of
سلام. اون روز که دلگیر بودی، گوش حرف این جماعت دلال خدانشناس کرده بودی. گذشت. اشکالی نداره. خدا، ببخشد.
و ضمنا همه با هم، نه بررزرگ به روحانی و دار و دسته شاهانه اش.
Iran, Islamic Republic of
من هم زمان خاتمی (که از طرفدارهاش بودم )از حسین شریعتمداری وحسن عباسی بدم می آمدولی تو فتنه وادامه ش فهمیدم چه مردان بزرگ وخدمتگذاری که لائیک هاو غرب زده های وطن فروش سایه شو نو با تیر می زنند....عمار های این خاکند.خدا نگهشون بداره !