چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
دادستان کل کشور تاکید کرد

برخورد با حرمت شکنی‌ها در فضای مجازی

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 513960
منتظری ضمن هشدار به کاندیداها و هواداران آن‌ها از رصد مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: به دادستان‌های سراسر کشور توصیه کرده ایم که رسانه‌هایی که به صورت الکترونیک فعالیت می‌نمایند، رصد کنند.
برخورد با حرمت شکنی‌ها در فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان؛ حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با اشاره به فعالیت ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ایام انتخابات ضمن هشدار به کاندیداها و هواداران آن‌ها از رصد مستمر فضای مجازی خبر داد و گفت: به دادستان‌های سراسر کشور توصیه کرده ایم که رسانه‌های فضای مجازی را اعم از سایت‌ها یا سایر رسانه‌هایی که به صورت الکترونیک فعالیت می‌نمایند، رصد کنند. 
 
وی افزود: چنانچه هر سایتی محتوای مجرمانه داشته باشد، اگر اقدامات آن مشمول کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه باشد از آن طریق و یا اگر مسئله فوریت داشته باشد از طریق دادستان‌ها با حکم قضایی برخورد خواهد شد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: با هر سایتی که در فضای مجازی حریم شکنی و حرمت شکنی کند و اخلالی در امر سلامت انتخابات ایجاد کند و مرتکب تخلف و جرم شود، قطعا و قاطعانه برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری دادستان‌ها و سایر عوامل ، شاهد برگزاری یک انتخابات خوب، پرشور، با حضور حداکثری مردم و همراه با سلامت کامل باشیم و مردم بار دیگر با حضورشان پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و بروز برسانند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *