شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
راستی‌آزمایی یک وعده تکراری؛

آقای روحانی اگر راست می‌گویید؛ تا انتهای دولت ۱۰۰ روز فرصت دارید+فیلم

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 513933
حسن روحانی دوباره ادعای وعده صد روزه به مردم داده است در حالی که تا روز تنفیذ ریاست جمهوری، به اندازه ۱۰۰ روز فرصت دارد تا مشکلات مردم را رفع کند؛ اگر واقعا دنبال خدمت به مردم هستند.
آقای روحانی اگر راست می‌گویید؛ تا انتهای دولت ۱۰۰ روز فرصت دارید+فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ روحانی چند روز پیش برای ضبط اولین برنامه تلویزیونی در رسانه ملی، دوباره وعده ۱۰۰ روزه داد؛ البته افکار عمومی آزرده از خلاف‌گویی‌ها قبلی درباره انکار وعده‌ها به‌خصوص وعده ۱۰۰ روزه، دیگر هیچ وقعی به این ادعا نمی‌نهند.
 
اما فارغ از همه بی‌اخلاقی‌ها و دروغ‌های آشکار و نهان در دولت یازدهم؛ وقتی روحانی می‌گوید برای رفع مشکلات اقتصادی وعده ۱۰۰ روزه دارم، این سوال برای افکار عمومی مطرح می‌شود که مگر در این چهار سال، فرصت کافی برای رفع مشکلات اقتصادی نبوده است که دوباره رئیس کابینه با لفاظی و استفاده از عبارت ۱۰۰ روزه، به دنبال رأی مردم است؟

اما برای اینکه بار دیگر پدیده «انکار وعده‌ ۱۰۰ روزه پس از چهارسال» یکبار دیگر رخ ندهد، یک راه برای راستی‌آزمایی سخن رئیس جمهور وجود دارد:

آقای روحانی به جای وعده ۱۰۰ روزه دوباره و انکار آن بعد از چهار سال، شما از همین امروز تا انتهای دولت یعنی تا دهه دوم مرداد که تنفیذ ریاست جمهوری است، تقریبا به‌اندازه ۱۰۰ فرصت دارید؛ اگر واقعاً راست می‌گویید و به دنبال خدمت به مردم هستید، به وظایف خود در این روزهای باقی‌مانده عمل کنید و مشکلاتی که قرار است در دولت بعدی حل کنید، در همین دولت رفع کنید تا در این واپسین روزها صداقتتان برای مردم اثبات شود؛ در غیراینصورت انتظار برای گزیده شدن دوباره مردم از سوراخ وعده ۱۰۰ روزه، دست‌کم گرفتن حافظه کوتاه مدت ملت ایران است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای عالی جواب که بازم میگم یه آدم منفعت طلبه؛ نه اصولگراست نه اصلاح طلب. البته اعتدال گرا است به این معنا که در هر زمان منافعش ایجاب کنه به سمت جناحی که دلش می خواد گرایش پیدا می کنه.
کلیدش هم که تو برجام گیر کرد و متاسفانه برای مشکلات کشور هم کلید زاپاس نداشت.
من به شخصه طرفدار حقم از هر جناحی که می خواد باشه. ولی توصیه می کنم با انتصاب دادن روحانی به بک جناح خاص اونا رو ...[تخريب] نكنيد .
..........
طرفدار حق باشید در هر لباس و هر جناحی که می خواهد باشد. رئیسی هم به نظرم خوبه رای بدین