چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱
روایت حاجی‌دلیگانی از نشست غیرعلنی مجلس؛

ربیعی: توقعات افراد جویای کار بالا رفته است

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 513023
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار در جلسه غیرعلنی امروز مجلس عنوان کرد که توقعات افراد جویای کار بالا رفته اما مهارت‌ها پایین آمده است.
ربیعی: توقعات افراد جویای کار بالا رفته است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: در این جلسه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی در خصوص وضعیت اشتغال در جامعه ارائه کرد و به جای ارائه گزارش از کارهای انجام شده از ابتدای دولت تاکنون، عنوان کرد که کشورهای دیگر نیز درگیر این وضعیت بوده‌اند. 

وی افزود: ربیعی در توضیحات خود به دنبال عادی‌سازی وضعیت بیکاری در جامعه بود و گزارشی از کارهای انجام شده برای رفع معضل بیکاری ارائه نکرد. 

نماینده شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت: اینکه در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی را برای بحث بیکاری ارائه می‌کند، شائباتی را درست می‌کند که چه شده امروز این مطالب ارائه می‌شود؟ 

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ربیعی گفت که رشد اقتصادی لزوماً همراه با ایجاد اشتغال نیست، این توضیحات به نظر بنده سرپوشی بر چالشی است که امروز در کشور در بحث اشتغال وجود دارد و اینکه وزیر بخواهد در آستانه انتخابات وعده‌ای را برای آینده بدهد، توهین به شعور ملت است. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جوان
Iran, Islamic Republic of
به آقای وزیر بگید:
توقعات افراد جویای کار بالا نرفته،
تنبلی و عافیت طلبی و ساعت استراحت مسئولین و وزرا بالا رفته....