دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

قتل‌عام خانواده‌های‌ایرانی‌توسط طلاق

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 511953
یک روان‌شناس خانواده در خصوص علل افزایش آمار طلاق در بین مردم توضیح داد.
قتل‌عام خانواده‌های‌ایرانی‌توسط طلاق
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نسترن امیری روان‌شناس با اشاره به افزایش آمار طلاق در کشور اظهار داشت: متأسفانه امروزه به دلیل شکسته شدن قبح طلاق، آمار آن در جامعه افزایش یافته است و طلاق به عنوان یکی از منفو‌رترین حلال شرعی متأسفانه به سهولت انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: در شرایطی که مهر و محبت والدین نسبت به فرزندان کاهش یابد و دلشور‌گی آن‌ها به خاطر نهادهای حمایتی پس از جدایی کم شود، آمار طلاق و کاهش دوام زندگی افراد دوچندان می‌شود.
 
امیری عنوان کرد: اگر والدین دغدغه بعد از جدایی بابت فرزندان خود را نداشته باشند به راحتی با کوچک‌ترین مشکل و اختلا‌فی درخواست طلاق می‌دهند.
 
وی تأکید کرد: آستانه تحمل جوان‌ها کم شده است و تحمل مسائل و فراز و نشیب‌های زندگی برای آن‌ها امروزه از بین رفته و با کوچکترین مسئله‌ای کارشان به دعوا و در نهایت به جدایی کشیده می‌شود.
 
امیری ادامه داد: به دلیل حجم بالای تقاضای طلاق و پرونده‌ها متأسفانه شرایطی برای قضات ایجاد شده که به راحتی با طلاق خانواده‌ها موافقت می‌کنند.
 
وی یادآور شد: به دلیل درخواست‌های زیاد طلاق در کشور قاضی‌های دادگاه خانواده وقت کنکاش و بررسی ندارند و به همین خاطر زودتر از زمان‌های گذشته حکم طلاق را می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما بدنبا حزب و گروه خود هستیم به قدرت برسانیم