دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ثبت‌نام انتخابات در شان‌ملت‌ایران‌نبود

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 511870
امام جمعه موقت تهران گفت: این نوع وضعیت که در ثبت‌نام افراد گوناگون برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شده در شان کشور، مردم و نظام نیست.
ثبت‌نام انتخابات در شان‌ملت‌ایران‌نبود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، آیت‌الله کاظم صدیقی در پاسخ به سوالی نسبت به شرایط موجود و عدم محدودیت برای ثبت‌نام کنندگان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این نوع وضعیت که در ثبت‌نام افراد گوناگون برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در پیش گرفته شده در شان کشور، مردم و نظام نیست.
 
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه در قانون اساسی قید شده که نامزد ریاست جمهوری باید از رجال مذهبی و سیاسی باشد اظهار داشت: وزارت کشور به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که چه افرادی مذهبی و سیاسی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی که راه ثبت‌نام به روی همه باز است وضعیت این می‌شود که علیرغم نص صریح قانون اساسی مبنی بر اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید از رجال سیاسی و مذهبی باشند هر کسی خود را شایسته انتصاب در این سمت می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *