شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

بذرپاش: نسل سوم پیروز انتخابات خواهد بود

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 511191
نماینده سابق مجلس گفت: ده ها میلیون جوان ایرانی تکلیف انتخابات ریاست جمهوری را مشخص خواهند کرد و قطعا "نسل سوم" پیروز این انتخابات خواهد بود.
بذرپاش: نسل سوم پیروز انتخابات خواهد بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق؛ مهرداد بذرپاش در جمع برخی از فعالین دانشجویی گفت: انتخابات نماد خواست ملت است ؛ ملتی که از مسئولان تلاش برای خدمت بی منت را طلب می کنند.
نماینده سابق مجلس افزود: ده ها میلیون جوان ایرانی تکلیف انتخابات ریاست جمهوری را مشخص خواهند کرد و قطعا "نسل سوم" پیروز این انتخابات خواهد بود.
وی ادامه داد: صاحبان تکلیف در این انتخابات ، پیام انقلاب را دریافت نموده اند و آماده کنار گذاشتن مدعیان بی عمل و ناتوان، از صحنه مدیریت کشورند و موج گسترده "نه به دولت ناکارآمد و خسته" در حال فراگیری است.
بذرپاش گفت: شمارش معکوس برای تغییر دولت خسته آغاز شده است و بزودی بساط رکود، رخوت، سستی و تنبلی از کشور برچیده  و لبخند شور و نشاط و تلاش بر چهره ملت ایران نمایان خواهد شد.
وی در پایان افزود:همه باید تلاش کنیم انتخاباتی پرشور در میان مردم رقم بخورد و مردم اثبات کرده اند که همواره بهترین تصمیم را اتخاذ می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *