شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

واکنش یوفا و فیفا به انفجار تروریستی دورتموند

چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 511016
جیانی اینفانتینو و الکساندر سفرین، روسای فیفا و یوفا به انفجارهای تروریستی در نزدیکی اتوبوس بورسیا دورتموند واکنش نشان دادند.
واکنش یوفا و فیفا به انفجار تروریستی دورتموند
به گزارش جهان نيوز؛
انفجار در نزدیکی اتوبوس دورتموند باعث شد که بازی تیم آلمانی و موناکو به تعویق بیافت و بارترا، مدافع زردپوشان هم مورد عمل جراحی قرار گرفت. سفرین، رئیس یوفا در بیانیه ای اعلام کرد:انفجارها در دورتموند عمیقا من را ناراحت کرد.
تصمیم در مورد تعویق بازی دورتموند و موناکو در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم درستی بود چرا که امنیت هواداران، بازیکنان و مدیران تیمها از هر چیزی مهمتر است.از نمایندگان هر دو باشگاه، مسئولان محلی و هواداران به خاطر همکاری که در این زمینه داشتند، متشکرم.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا هم  در بیانیه ای دیگر اظهار داشت:مردم دورتموند و هواداران دورتموند و موناکو پس از اتفاقات مشکل ساز امروز در یاد و خاطر ما در فیفا هستند.
شرایط مارک بارترا در دورتموند را با دقت دنبال می کنیم و برای او آرزوی ریکاوری سریع از مصدومیتش را داریم.فیفا اتفاقات دورتموند را محکوم می کند. با دقت منتظر اعلام جزئیات حادثه هستیم.
منبع: وب سایت برنامه نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *