چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
لیگ قهرمانان آسیا- گروه C

ذوب آهن در رویای صدرنشینی آسیا

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 510632
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در اولین بازی خانگی‌اش در اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه شانس صدرنشینی هم دارد.
ذوب آهن در رویای صدرنشینی آسیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر ایران روی خط ناکامی قدم برمی‌دارد. ذوبی‌ها 8 هفته است که به پیروزی نرسیده‌اند و 4 شکست متوالی هم در کارنامه‌شان ثبت شده با این حال ذوب آهن ایران در اواخر سال گذشته در ازبکستان تیم بنیادکار را با 2 گل شکست دادند تا به جدول لیگ قهرمانان بازگردند. سه‌شنبه اولین میزبانی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم در بازی‌های دور رفت مدام بیرون از خانه به مصاف حریفان رفته است.
ذوب آهن به دنبال تکرار پیروزی بازی رفت  مقابل حریف ازبک در این مسابقه است. مسابقه‌ای که سعید آذری مدیرعامل باشگاه آن را کلید صعود دانسته است. قاسم حدادی‌فر کاپیتان با تجربه ذوب آهن در این مسابقه به دلیل مصدومیت غایب است. بنیاد کار هم بدون امتیاز آخرین تیم جدول است و برای اینکه بتواند اندک شانسی برای صعود داشته باشد باید در این مسابقه پیروز شود و حتی مساوی هم برای ازبکستان مناسب نیست. ذوب آهن در این بازی شانس صدرنشینی هم دارد و اگر بتواند بیش از 2 گل به حریف ازبک خود بزند به صدر جدول می‌رسد.
برنامه مسابقات
سه‌شنبه
ذوب آهن ایران- بنیادکار ازبکستان ساعت 20
العین امارات - الاهلی عربستان ساعت 20:05
جدول گروه C
1- الاهلی عربستان 7 امتیاز
2- العین امارات  5 امتیاز
3- ذوب آهن ایران 4 امتیاز
4- بنیاد کار ازبکستان بدون امتیاز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *