کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترافیک کرج-چالوس سنگین است

8 فروردين 1396 ساعت 14:17

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر در محور کرج- چالوس از کرج به سمت مازندران از میدان امیرکبیر تا آدران تراکم خودرو وجود داشته و ترافیک سنگین است گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که کرج- چالوس از روز ۱۱ الی ۱۴ فروردین به سمت کرج یک طرفه شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم سرهنگ رضا گودرزی در مورد وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم که محور کرج- چالوس از روز 11 الی 144 فروردین به سمت کرج یک طرفه شود.
وی افزود: یک‌ طرفه شدن باز هم بستگی به حجم ماشین‌ها و ترافیک دارد.
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به وضعیت کنونی محورهای مواصلاتی استان البرز بیان کرد: در حال حاضر در محور کرج- چالوس از کرج به سمت مازندران از میدان امیرکبیر تا آدران تراکم خودرو وجود داشته و ترافیک پرحجم و سنگین است.
وی با بیان اینکه از آدران تا تونل 5 ترافیک روان است گفت: در تونل‌های طولانی، تراکم بعد از تونل سنگین است و در مسیر انتهای حوزه البرز که به تونل کندوان می‌رسد تراکم پرحجم و سنگین است.
وی افزود: در مسیر برگشت از  تونل کندوان به سمت کرج ترافیک پرحجم و سنگین بوده و در برخی از مقاطع بار ترافیکی کاهش می‌یابد.
گودرزی در مورد وضعیت ترافیکی در  آزادراه کرج- قزوین اظهار داشت: در لاین شمالی از ترمینال مسافربری شهید کلانتری تا پل کردان ترافیک سنگین و در لاین جنوبی مشکلی وجود ندارد ولی پیش‌بینی ما این است که در ساعات آینده ترافیک در این محورها افزایش یابد.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: در آزادراه تهران -کرج نیز از پل کلاک تا پل فردیس در لاین شمالی ترافیک پرحجم است.


کد مطلب: 508981

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/508981/ترافیک-کرج-چالوس-سنگین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com