پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ترافیک کرج-چالوس سنگین است

سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 508981
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر در محور کرج- چالوس از کرج به سمت مازندران از میدان امیرکبیر تا آدران تراکم خودرو وجود داشته و ترافیک سنگین است گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که کرج- چالوس از روز ۱۱ الی ۱۴ فروردین به سمت کرج یک طرفه شود.
ترافیک کرج-چالوس  سنگین است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم سرهنگ رضا گودرزی در مورد وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم که محور کرج- چالوس از روز 11 الی 144 فروردین به سمت کرج یک طرفه شود.
وی افزود: یک‌ طرفه شدن باز هم بستگی به حجم ماشین‌ها و ترافیک دارد.
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به وضعیت کنونی محورهای مواصلاتی استان البرز بیان کرد: در حال حاضر در محور کرج- چالوس از کرج به سمت مازندران از میدان امیرکبیر تا آدران تراکم خودرو وجود داشته و ترافیک پرحجم و سنگین است.
وی با بیان اینکه از آدران تا تونل 5 ترافیک روان است گفت: در تونل‌های طولانی، تراکم بعد از تونل سنگین است و در مسیر انتهای حوزه البرز که به تونل کندوان می‌رسد تراکم پرحجم و سنگین است.
وی افزود: در مسیر برگشت از  تونل کندوان به سمت کرج ترافیک پرحجم و سنگین بوده و در برخی از مقاطع بار ترافیکی کاهش می‌یابد.
گودرزی در مورد وضعیت ترافیکی در  آزادراه کرج- قزوین اظهار داشت: در لاین شمالی از ترمینال مسافربری شهید کلانتری تا پل کردان ترافیک سنگین و در لاین جنوبی مشکلی وجود ندارد ولی پیش‌بینی ما این است که در ساعات آینده ترافیک در این محورها افزایش یابد.
رئیس پلیس راه استان البرز افزود: در آزادراه تهران -کرج نیز از پل کلاک تا پل فردیس در لاین شمالی ترافیک پرحجم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *