پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱

معرفي برترين آنتي ويروس ها

چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 508965
در این ارزیابی، قدرت برنامه های امنیتی برای "شناسایی بدافزارها در جهان واقعی" و در بازه زمانی مارس تا آوریل 2014 ، مورد آزمایش قرار گرفته است
معرفي برترين آنتي ويروس ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از موبنا، نتایج جدیدترین ارزیابی نرم افزارهای ضدویروس در پایگاه اینترنتی AV-Comparatives منتشر شد.

در این ارزیابی، قدرت برنامه های امنیتی برای "شناسایی بدافزارها در جهان واقعی" و در بازه زمانی مارس تا آوریل 2014 ، مورد آزمایش قرار گرفته است.

بنا بر آخرین اطلاعات منتشر شده توسط AV-Comparatives در ماه جاری میلادی، در دو ارزیابی جداگانه تحت عنوان  "قدرت شناسایی بدافزارها" و "تعداد خطاها در تشخیص بدافزار"  که میان 22 برنامه ضد ویروس انجام گرفت، نرم افزارهای Panda Cloud Antivirus Free و BitDefender Internet Security 2014 موفق شدند تا با شناسایی صد در صد بدافزارها و حملات اینترنتی،  رقبای خود را پشت سر بگذارند و به عنوان بهترین برنامه های ضدویروس در ماه آوریل دست پیدا کنند.

این در حالیست که در ارزیابی مربوط به "تعداد خطاها در شناسایی بدافزار" نیز ضدویروس پاندا موفق شد بدون ثبت اشتباه در ویروس یابی، عنوان کم اشتباه ترین ضدویروس را در تست های اخیر به دست آورد.

بر اساس اين گزارش محصولات شرکت آلمانی آویرا، شرکت اتریشی Emsisoft و نیز شرکت چینی Qihoo‌ به ترتیب مکان های بعدی بهترین نرم افزارهای ضد بدافزار را به خود اختصاص دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *