کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد زاکانی به نگاه ابزاری سیاسیون به دختران و پسران ایرانی/ تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت

7 فروردين 1396 ساعت 8:39

تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت و امیدوار بود با این اقدامات زشتی که حاصلی جز فروریختن ستون های اعتماد مردم و همین جوانان به امانت داری مسئولان نخواهد داشت چند صباحی در قدرت پایدار ماند؟


گروه سیاسی جهان نیوز: علیرضا زاکانی، از نگاه ابزاری سیاسیون به دختران و پسران ایرانی بجای سیاست ورزی و تدبیر در حل مشلات جامعه از جمله تسهیل ازدواج و رفع بیکاری جوانان انتقاد کرد.

به گزارش جهان نیوز،  نماینده سابق تهران در کانال تلگرامی خود نوشته است: "رئیس جمهور محترم در یک روز بهاری با کوه پیمایی صبحگاهی، هم بر نشاط و سلامتی خود افزود و هم با جوانان کوه نورد همراه و هم صحبت شد و در ضمن عکسهای این رخداد را برای اطلاع عموم و فرهنگ سازی منتشرکرد.

نکات بیان شده فوق را می توان از زوایای مختلف نقد کرد و جناب آقای روحانی را تحسین نمود یا به او انتقاد کرد.

یکی از وجوه تاسف آور این واقعه، نگاه ابزاری به دختران و پسران ایران عزیز توسط برخی از سیاسیونی است که بجای سیاست ورزی و تدبیر در حل مشلات جامعه از جمله تسهیل ازدواج و رفع بیکاری جوانان، به سیاسی کاری روی آورده و مسیر سوء استفاده از عواطف و غرایز آنها را پیشه نموده و با انتشار عکس های آن بدنبال جلب نظر مردم و تحمیق مخاطبین خود نیز هستند.

تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت و امیدوار بود با این اقدامات زشتی که حاصلی جز فروریختن ستون های اعتماد مردم و همین جوانان به امانت داری مسئولان نخواهد داشت چند صباحی در قدرت پایدار ماند؟"


کد مطلب: 508863

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/508863/انتقاد-زاکانی-نگاه-ابزاری-سیاسیون-دختران-پسران-ایرانی-کجا-باید-جوانان-مردم-توهین-خام-ساده-پنداشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com