چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۶

انتقاد زاکانی به نگاه ابزاری سیاسیون به دختران و پسران ایرانی/ تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت

دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 508863
تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت و امیدوار بود با این اقدامات زشتی که حاصلی جز فروریختن ستون های اعتماد مردم و همین جوانان به امانت داری مسئولان نخواهد داشت چند صباحی در قدرت پایدار ماند؟
انتقاد زاکانی به نگاه ابزاری سیاسیون به دختران و پسران ایرانی/ تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت
گروه سیاسی جهان نيوز: علیرضا زاکانی، از نگاه ابزاری سیاسیون به دختران و پسران ایرانی بجای سیاست ورزی و تدبیر در حل مشلات جامعه از جمله تسهیل ازدواج و رفع بیکاری جوانان انتقاد کرد.

به گزارش جهان نيوز،  نماینده سابق تهران در کانال تلگرامی خود نوشته است: "رئیس جمهور محترم در یک روز بهاری با کوه پیمایی صبحگاهی، هم بر نشاط و سلامتی خود افزود و هم با جوانان کوه نورد همراه و هم صحبت شد و در ضمن عکسهای این رخداد را برای اطلاع عموم و فرهنگ سازی منتشرکرد.

نکات بیان شده فوق را می توان از زوایای مختلف نقد کرد و جناب آقای روحانی را تحسین نمود یا به او انتقاد کرد.

یکی از وجوه تاسف آور این واقعه، نگاه ابزاری به دختران و پسران ایران عزیز توسط برخی از سیاسیونی است که بجای سیاست ورزی و تدبیر در حل مشلات جامعه از جمله تسهیل ازدواج و رفع بیکاری جوانان، به سیاسی کاری روی آورده و مسیر سوء استفاده از عواطف و غرایز آنها را پیشه نموده و با انتشار عکس های آن بدنبال جلب نظر مردم و تحمیق مخاطبین خود نیز هستند.

تا کجا باید به جوانان و مردم توهین کرد و آنها را خام و ساده پنداشت و امیدوار بود با این اقدامات زشتی که حاصلی جز فروریختن ستون های اعتماد مردم و همین جوانان به امانت داری مسئولان نخواهد داشت چند صباحی در قدرت پایدار ماند؟"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امید ایران
Iran, Islamic Republic of
استفاده ابزاری از زنان و جوانان یکی از روشهای جنگ روانی در غرب است که بعضی از مشاورین ایشان در آن متخصص هستند.
و بدون عملکرد مثبت و واقعی با فضا سازی سعی میکنند جریان سازی نمایند.
Iran, Islamic Republic of
این که کاملا مشخص است کدام جناح از دختران و پسران استفاده ابزاری می کند. آفتاب آمد دلیل آفتاب. فتنه 88 از یادها پاک نشده است و پاک نخواهد شد. با اون مچ بندهای سبز و اختلاط جوانان و مجلس رقص و پایکوبی های آن چنانی به اسم برگزاری همایش جوانان طرفدار فلان و گردهمایی بزرگ جنبش و.... البته حالات ضعیف شده آن را مجددا در انتخابات 92 دیدیم که به علت ضعف تشکیلاتی و ساختاری اصولگراها منجر به پیروزی جریان موسوم به اعتدال! شد و در انتخابات 94 هم ادامه پیدا کرد. ای کاش جوانان ما درک عمیقتری از مسایل پیرامون خود داشتند و فریب این بزک دوزکها را نمی خوردند ...
Iran, Islamic Republic of
از مسئولی که درد مردم را ندارد انتظاری بیش از این نمی رود.
وقتی قدرت چشمانت را کور کند، عکس گرفتن با جوانان میشود پلی برای رد شدن از آرزوهای جوانان میهنت برای رسیدن به اهداف دنیایی خودت.
حسین
Iran, Islamic Republic of
جلب آرا و توهین و سیاسی کاری و... به جای خود. این ها را بگذارید و فقط به بنده فقیر حقیر سراپا تقصیر بفرمایید این آقای ملبس به لباس روحانیت که مدت ها بر سر منبر مردم را به تقوا و رعایت احکام دین و صحبت از قیامت و جهنم می کرده است آیا خودش به آن چه می گفته اعتقادی....
United States
مگه به مدرک انگلیسیش افتخار نکرد؛ به همراه توهین به همه افسران مخصوصا مجاهدین دفاع مقدس؟ انتظار داری این طرف تا چه حد اعتقادی به ...... ....؟
Iran, Islamic Republic of
خدا منافقینی که نمک اسلام و امام زمان و انقلاب را خوردند و نمکدان آنرا شکستند، رسوا و خوار فرماید. الهی امین