جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
صعود آسان شاگردان سیمئونه به جمع هشت تیم برتر

اتلتیکو مادرید0-0بایرلورکوزن؛ معجزه‌ای درکار نبود!

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 507904
با یک نمایش نه چندان خوب، شاگردان سیمئونه توانستند برد باارزش بازی رفت را حفظ کرده و به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند.
اتلتیکو مادرید0-0بایرلورکوزن؛ معجزه‌ای درکار نبود!
به گزارش جهان نيوز؛
به گزارش جهان نيوز؛ تیم‌های اتلتیکو مادرید و بایرلورکوزن شب گذشته از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.
 
ترکیب اصلی


 
گزارش بازی

بازی را تیم میهمان به دلیل نتیجه ضعیف بازی رفت بهتر آغاز کرد و در چندین موقعیت توسط وولند می‌توانست به گل برسد که البته این امر میسر نشد. پس از این شروع طوفانی بازی به تعادل کشیده شد. در ادامه هر دو تیم باز هم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای برای گلزنی داشتند اما هیچ کدام به نتیجه نرسید تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم اما آرام دنبال شد. اتلتی تا حدود زیادی از صعودش مطمئن بود و با دفاع متمرکز به کنترل بازی پرداخت و میهمان نیز زهر لازم را نشان نمی‌داد. در ربع ساعت ابتدایی تنها چند کرنر حاصل تلاش دو تیم بود. اما بهترین بخت میهمان برای رسیدن به گل را اوبلاک طی سه واکنش دیدنی از لورکوزن گرفت. او هرناندز، ولند و برنت را ناکام گذاشت. لورکوزن که در این دقایق بهتر از حریف بازی می‌کرد در یک صحنه دیگر هم می‌توانست توسط هرناندز به گل برسد که نشد. بازی در ادامه افت کرد و شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها نبودیم. شوت آرام سائول را هم لنو به راحتی مهار کرد. در نهایت هم بازی بدون گل به پایان رسید. لورکوزن حذف شد اما نمایش خوبی در بازی امشب داشت. اتلتی نیز منتظر قرعه کشی خواهد ماند تا حریف بعدی خود را بشناسد.
 
آمار بازی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *