دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
استقلال خوزستان 1-1 لخویا قطر؛

نخستین لغزش خوش غیرتان در آسیا

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 507691
دیدار تیم های استقلال خوزستان و لخویا با نتیجه مساوی پایان یافت.
نخستین لغزش خوش غیرتان در آسیا
به گزارش جهان نيوز؛
در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم های استقلال خوزستان و لخویای قطر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، این دیدار  با نتیجه 1-1 پایان یافت.
استقلال خوزستان - لخویا قطر
سه شنبه 24 اسفند 1395؛ ساعت 17
ورزشگاه غدیر اهواز
داوران:  ما نینگ- شی ژیانگ- ژانگ چنگ (چین) - ماشنتسن دمیتری (قرقیزستان)
 
ترکیب تیم ها


 
گزارش بازی

نیمه اول:
بازی توسط تیم لخویای قطر هجومی آغاز شد اما برخلاف روند بازی، حرکت خوب حسن بیت سعید موجب شد تا مدافعین تیم لخویا همان ابتدای کار با انجام خطا در محوطه جریمه، فرصت مناسب گلزنی و ضربه پنالتی را تقدیم به آبی های اهواز کنند. در دقیقه هفتم، بیت سعید با گل کردن ضربه پنالتی اش، نماینده ایران را با یک گل پیش انداخت. پس از گل استقلال خوزستان، این تیم زیر فشار لخویا قرار گرفت و حملات و فشار قطری ها باعث شد تا آن ها بتوانند خیلی زود گل دریافت شده را جبران کنند. در دقیقه 11، اسماعیل محمد به خوبی با ضربه سردروازه استقلال خوزستان را باز کرد. پس از آن حملات لخویا ادامه یافت و اگر عکس العمل های فوق العاده وحید شیخ ویسی نبود، امکان گل خوردن دوباره آبی ها نیز وجود داشت. در زمان های پایانی نیمه اول تیم استقلال خوزستان نبض بازی را بدست آورد، اما نتوانست به گل برسد و فرصت های گلزنی مناسب از دست رفت. نیمه اول با نتیجه 1-1 پایان یافت.
نیمه دوم:
45 دقیقه دوم به صورت متعادل آغاز شد و در ابتدا شاهد رد و بدل شدن توپ میان طرفین بودیم. اولین فرصت مناسب گلزنی در دقیقه 52 برای تیم استقلال خوزستان پدید آمد، جایی که سانتر خوب محمد طیبی از جناح راست، با ضربه سر زیبا و قدرتمند مهدی زبیدی همراه شد اما واکنش تماشایی در وازه بان لخویا، مانع از گل شدن توپ شد و پس از آن، بازی آرام تر دنبال شد. در ادامه  توپ و میدان در اختیار تیم استقلال خوزستان بود و شاگردان سیدسیروس پورموسوی بازی نسبتا بهتری را نسبت به رقیب به نمایش می گذاشتند. فشار استقلالی ها در زمان های پایانی بازی افزایش یافت و روی یک ضربه کرنر، در دقیقه 84، فرصت بسیار مناسب گلزنی توسط آلویس نانگ از بین رفت و بازی همچنان با نتیجه مساوی ادامه یافت. در ادامه کار تلاش های دو تیم خیلی فایده ای نداشت و امتیازات در اهواز تقسیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *