يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

عوارض مصرف فست فودها در زنان باردار

پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 506810
در بسیاری از موارد می‌گویند این مواد می‌تواند منجر به سقط جنین شود و اگر سقط را ایجاد نکند ناهنجاری‌ها را به وجود می‌آورد.
عوارض مصرف فست فودها در زنان باردار
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس هدایت الله نحوی، فوق تخصص جراحی اطفال در خصوص عوارض مصرف فست فودها در دوران بارداری گفت: بیماری مننگوسل (سر، جمجمه و نخاع با بیرون ارتباط داشته باشد) با مصرف اسیدفولیک در دوران بارداری می‌تواند پیشگیری شود. همچنین مصرف بعضی خوراکی‌ها در دوران بارداری مانند فست‌فود‌ها می‌تواند منجر به ناهنجاری شود به همین دلیل توصیه می‌شود زنان در دوران بارداری از مواد ساختگی کمتر استفاده کنند.
نحوی گفت: در بدن برای تشکیل هر عضو، یک تقویمی وجود دارد، بنابراین در هفته‌های اول بارداری هر چه استفاده از مواد ناهنجاری‌ساز بیشتر شود عارضه‌هایی هم که ایجاد می‌کند سنگین‌تر خواهد بود. در بسیاری از موارد می‌گویند این مواد می‌تواند منجر به سقط جنین شود و اگر سقط را ایجاد نکند ناهنجاری‌ها را به وجود می‌آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *