يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توصیه انتخاباتی آیت‌الله نوری‌ همدانی

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 505558
یکی از مراجع تقلید شیعیان توصیه کرد که انقلابی‌ها برای شرکت در انتخابات یک نفر را با فداکاری انتخاب کنند و همگی به اجماع برسند.
توصیه انتخاباتی آیت‌الله نوری‌ همدانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر چهارشنبه در دیدار مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شرکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: دشمنان مردم همواره تلاش کرده‌اند بگویند که دین اسلام پاسخگوی نیازهای مردم نیست و شعار جدایی دین از سیاست سر می‌دادند اما امام خمینی(ره) خلاف این را اثبات کردند که اسلام می‌تواند کل جهان را اداره کند.

وی افزود: از آن جهت که با این هدف پیش آمده‌ایم عمل ما معرف اسلام ناب محمدی است، مردم هم برای به دست آمدن این اسلام و این انقلاب هزینه‌های بسیاری داده‌اند و شیفته این اسلام هستند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه در اسلام فقر و ظلم و جهل نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: اسلام آموزه‌هایی به وجود آورده است که این ۳ را از جامعه ریشه کن می‌کند و به گونه‌ای تنظیم شده است که فراوانی نعمت‌ها بر اساس کار و کوشش برای مردم فراهم شود و هیچ شخصی به عنوان فقیر در جامعه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: در انتخابات باید کسانی به میدان بیایند که اسلام ناب محمدی را اجرا کنند و فقر و ظلم را از بین ببرند، همه کسانی که مسئولیت‌های بالا را برعهده دارند باید امنیت، عدالت و فراوانی نعمت را برقرار کنند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه باید اجماعی صورت بگیرد، افزود: باید همه انقلابی‌ها یک نفر را با فداکاری و فکر انتخاب کنند، اگر تشتت در میان آرا باشد مسلماً شکست خواهند خورد.

وی افزود: کسی که سر کار بیاید و وعده بدهد و نتواند عمل کند و فقط از قبلی‌ها انتقاد کند این نشانه اسلام نیست، اسلام توصیه می‌کند که در حد توان عمل کنیم، خیلی انتقاد کردن از قبلی‌ها درست نیست چرا که ما را سوژه دشمنان قرار می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *