يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

چند نظامي آمريکايي در نزديکي موصل زخمي شدند

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 504332
مقام‌هاي نظامي آمريکايي به «سي‌ان‌ان» گفته‌اند طي شش تا هشت هفته گذشته سربازان اين کشور که در نزديکي شهر موصل عراق حضور دارند در درگيري با داعش زخمي شده‌اند.
چند نظامي آمريکايي در نزديکي موصل زخمي شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس مقام‌هاي نظامي آمريکايي به «سي‌ان‌ان» گفته‌اند طي شش تا هشت هفته گذشته سربازان اين کشور که در نزديکي شهر موصل عراق حضور دارند در درگيري با داعش زخمي شده‌اند.

«جان دوريان»، يکي از سخنگويان ائتلاف ادعايي آمريکايي ضد داعش در يک کنفرانس خبري، در همين باره گفت: «بله، آنها (نظاميان آمريکايي)‌ چندين بار زير آتش (داعش) قرار گرفته‌اند.»

يک مقام دفاعي آمريکا، بدون افشاي نام به «سي‌ان‌ان» گفت که چند نفر از نظاميان اين کشور زخمي و براي درمان به خارج از مناطق درگيري منتقل شدند. منبع «سي‌ان‌ان»، علي‌رغم اين از ذکر شمار نفرات زخمي‌شده خودداري کرده است.

واشنگتن مدعي است نيروهاي نظامي اين کشور در حال ارائه مشاوره و کمک به نيروهاي عراقي در حال مبارزه براي بازپس‌گيري موصل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *