جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

سن اتین 0(0)-(4)1 منچستریونایتد؛ تلخ و شیرین

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب: 504307
نبرد سن اتین و منچستریونایتد پر از لحظات تلخ و شیرین بود؛ از تلخی شکست برای فلورنتین تا شیرینی پیروزی برای پل. از تلخی مصدومیت مخیتاریان و محرومیت بایی، تا راهیابی شیاطین سرخ به دور بعد.
سن اتین 0(0)-(4)1 منچستریونایتد؛ تلخ و شیرین
به گزارش جهان نيوز؛
تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد تا با پیروزی 4-0 برابر سن اتین (در مجموع دو دیدار رفت و برگشت) به جمع شانزده تیم برتر لیگ اروپا راه یابد.
 
گذری اجمالی بر جریان بازی

در نیمه نخست بازی با انگیزه سن اتین و با تجربه منچستریونایتد آغاز شد. پس از فروکش کردن جو اولیه بازی، شیاطین سرخ به پیش آمدند و توسط هافبک ارمنستانی خود به گل هم رسیدند. پس از آن هم برتری نماینده انگلیس نسبت به سبزپوشان ادامه یافت ولی گل دیگری رد و بدل نشد.
در نیمه دوم انتظار کمتری از سن اتین می رفت و از این رو این تیم حتی نسبت به 135 دقیقه گذشته پیکار با منچستریونایتد هم برای رسیدن به دروازه حریف به مشکل خورد. اخراج اریک بایی اما فرصتی را برای تیم میزبان فراهم کرد تا دست کم از تلخی حذف خود بکاهد. در ادامه تلاش های سن اتین ثمری در پی نداشت تا این تیم بدون گشودن دروازه منچستریونایتد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از لیگ اروپای این فصل حداحافظی کند.
 
شرح گل

دقیقه 16: ارسال خوان ماتا از سمت چپ به محوطه شش قدم سن اتین روی غفلت مدافعان حریف با زیرکی هنریک مخیتاریان و اثر هوشمندانه این بازیکن با پای راست روی توپ همراه شد تا کاری از دست روفیه هم بر نیاید و اختلاف دو تیم در مجموع به 4 گل برسد.

 
لحظات ویژه

دقیقه 25: هنریک مخیتاریان زننده تک گل منچستریونایتد در پی مشکلی که برایش به نظر از ناحیه همسترینگ پیش آمد، روی یک تعویض احتیاطی جایش را به مارکوس رشفورد داد.

دقیقه 61: باستین شواین اشتایگر هافبک محبوب شیاطین سرخ در معدود فرصت های در فصل جاری، جانشین مایکل کریک در مرکز زمین شد.
دقیقه 63: اریک بایی روی صحنه ای مشکوک با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه، از زمین بازی اخراج شد.
 
آمار بازی

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *