چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

پیش‌بینی‌تاریخی ناصرحجازی‌که درست‌از کاردرآمد!

يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 503669
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیش‌بینی تاریخی ناصر حجازی در مورد کسب عنوان در آسیا درست از کار در آمد و هیچ باشگاهی نتوانست تا ۱۰ سال نایب قهرمانی‌اش در آسیا را با استقلال تکرار کند.
پیش‌بینی‌تاریخی ناصرحجازی‌که درست‌از کاردرآمد!
اصغر حاجیلو در مورد تساوی خانگی مقابل صبای قم و نارضایتی مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: شرایط آنطور که دلخواه مدیرعامل باشگاه بود پیش نرفته است و امیدوارم در روزهای آینده وضعیت مان بهتر شود.
بازیکن اسبق استقلال در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: جوانگرایی در استقلال جواب داده و این تیم توانست دربی را هم از پرسپولیس ببرد و امیدوارم درآسیا هم استقلال و سایر نمایندگان ایران موفق شوند. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم این تیم هم نتیجه بگیرد.
حاجیلو در مورد نایب قهرمانی استقلال در آسیا با حضور ناصر حجازی و خودش روی نیمکت این تیم گفت: در آن سال هم الهلال عربستان و هم العین امارات را شکست دادیم. در نهایت در فینال آسیا مقابل جوبیلو ایواتا ژاپن باختیم و نایب قهرمان شدیم. همان زمان هم ناصر حجازی پیش بینی کرد و گفت تا 10 سال آینده هیچ باشگاه ایرانی نمی‌تواند این مقام را در آسیا تکرار کند و پیش بینی او هم درست از کار در آمد. امیدوارم استقلال و پرسپولیس امسال بتوانند در آسیا موفق شوند.
فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فکر کنم یا سپاهان و یا ذوب آهن تا فینال آمدند البته در فینال مغلوب شدند
البته کسانیکه اطلاعات فوتبالی دارند بگویند حرفم درسته یا نه؟