يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۱۲

وطن‌فروشان فتنه 88 و آب گرم آشتی ملی

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 502242
افراطیون مدعی اصلاحات، برای پاسخگو نبودن درباره ناکارآمدی‌های دولت ائتلافی و بر زمین ماندن وعده‌های 4 سال پیش، عملیات روانی نخ‌نمایی را تحت عنوان «آشتی ملی» پیش کشیده‌اند.
وطن‌فروشان فتنه 88 و آب گرم آشتی ملی
روزنامه کیهان نوشت:

فضاسازی رسانه‌ای توسط نشریات «اجاره‌ای» مانند آرمان و اعتماد از چند هفته پیش با به بازی گرفتن برخی اصلاح‌طلبان مانند عرب سرخی، جلایی‌پور،  تاج‌زاده و...  کسانی مانند علی مطهری آغاز شد و پس از آن سیدمحمد خاتمی مدعی شد در شرایطی که سران آ‌مریکا کشورمان را تهدید می‌کنند، باید آشتی ملی برگزار شده و همه نیروهای سیاسی در مقابل این تهدیدات آمریکا همبستگی کنند. این طیف به همین بهانه خواستار رفع حصر از دو تن از سران سرشکسته فتنه (موسوی و کروبی) شدند.
 
ادعای همبستگی مقابل آمریکا در داخل در حالی است که همین طیف در فتنه و آشوب نیابتی مثلث صهیونیسم مسیحی (آمریکا، انگلیس و اسرائیل به عنوان پیاده نظام در نقشه سرویس‌های اطلاعاتی CIA، MI6 و موساد) عملی می‌کردند و در حقیقت نقش داعش را در ایران به عهده گرفتند اما موفق نشدند.
 
بر اساس اخبار به دست آمده از محافل داخلی افراطیون، در این نشست‌ها با اظهار نگرانی نسبت به سقوط شدید مقبولیت روحانی در نظرسنجی‌های چند ماه اخیر، تصریح شده که روحانی بدین ترتیب امکان رقابت با نامزدها و رای آوردن مجدد را ندارد. بنابراین یا باید محترمانه از روحانی عبور کنیم که در چشم مردم، فرصت‌طلب به نظر می‌رسیم و در عین حال نمی‌توانیم خود را از ناکامی‌های برجام که آن را بزک کردیم، تبرئه کنیم؛ یا اینکه با دادن موضوعات حاشیه‌ای، فضای گفت‌وگو و بحث عمومی را عوض کنیم؛  که در این صورت تهدیدهای ترامپ، بهانه خوبی است.
 
دیروز هم روزنامه اجاره‌ای اعتماد مدعی شد «22 بهمن را با طعم آشتی ملی برگزار کنیم». برخی از همکاران این روزنامه پس از شرکت در آشوب 88، از کشور گریختند و رسما به خدمت BBC، VOAو رادیو فردا درآمدند. دعوت به آشتی ملی 22 بهمن در حالی است که همین طیف در 22 بهمن سال 88، دعوت بر اجرای نقشه «اسب تروا» کردند اما این نقشه چنان افتضاح پیش رفت که از سوی محافل ضدانقلاب به «درازگوش تروا» معروف شد.
 
همین خیانت باعث شد که افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی دیگر جرئت حضور در جمع مردم انقلابی را نداشته باشند.
 
با عنایت به عملکرد امثال خاتمی و موسوی در فتنه و آشوب 88، جرم آنها فساد فی‌الارض و بغی است.
 
حکایت دعوت وطن‌فروشان از این دست به آشتی ملی - با انبوه‌ اسناد خیانتی که موجود می‌باشد - همان است که؛
آن یکی پرسید اشتر  را که هی
از کجا می‌آیی ای فرخنده پی
گفت از حمام گرم کوی تو
گفت خود پیداست از زانوی تو
 
یادآور می‌شود اغلب فتنه‌گران برخلاف تظاهر در زمینه دعوت به راهپیمایی 22 بهمن، جرئت آفتابی شدن در این مراسم ملی و انقلابی را پیدا نکردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی انتخابات هشتادو هشت حمایت علنی تعدادی از اعضای شورای نگهبان از یک کاندیدا بود تا جایی که یکی از اعضای شورای نگهبان در متینگ انتخاباتی آن کاندیدا سخنرانی میکند باید به معترضان حق بدهید که به قضاوت داور بی طرف معترض باشند چون داور بی طرف در شرع و قانون حق قضاوت نخواهد داشت و اگر با اغماض هم بی طرف نبودن داور را قبل از انتخابات قبول کنیم در مرحله رسیدگی به شکایات بعد از انتخابات دیگر نمیتوانند مرجع رسیدگی قرار بگیرند
Iran, Islamic Republic of
اي كاش يك نفر پاسخ مستدل و قانع كننده اي براي اين نوشته ارائه ميكرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
البته باید مجری بری باشد از اظهار نظر و حمایت و مخالفت ولی اگر احدی از اعضای این شورا در مجلسی حاضر شد آیا دلیل إعمال نظر در وظیفه قانونی اوست؟ آیا دیگران در شورا کار او را تایید کردند یا با او هم نظر شدند؟ آیا شورا زیر نظر مردم و رهبر نیست؟ آیا شورا حیثیت خود را به یک انتخابات می فروشد؟ حال سوال از پهلوی دیگر؛ آیا دیگران که در مقامهای دیگر هستند و مدافع کسی دیگر بودند هیچ اظهار نظری و عملکردی نداشتند؟ بهر کلیت فرمایش شما صحیح و ایده آل است ولی ایده ال تر این است که شما نظر شخصی دارید ولی دخالت نمی دهید. البته برادر بزرگوار این را بگویم که این حرفها نشان استیصال این بزرگواران است که دیدند با گذشت زمان و صبر رهبر و مردم اتفاقی نیفتاد حال به زعم خودشان با سیاست می خواهند ورود کنند که شاید با نیم نگاهی خوبست ولی چون با صداقت نیست ما مردم قبول نمیکنیم.
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم فقط یک نفر نبود و چند نفر از اعضای محترم این شورا علنا از آن کاندیدا حمایت کردند باور بفرمایید حمایت علنی بخواهی یا نخواهی در ذهن مردم اثر منفی میگذارد من به هیچ عنوان نمی گویم شورای محترم مشکلی دارد ولی حمایت علنی نباید اتفاق می افتاد لذا بهتر بود این حمایت علنی از جانب تعدادی از اعضای شورای نگهبان صورت نمیگرفت تا حرف و حدیثی پیش نمی آمد
رضا
Iran, Islamic Republic of
حرف حق پاسخی ندارد این که قاضی و داور باید بی طرف باشد مورد قبول همه نظامهای حقوقی دنیاست
Iran, Islamic Republic of
دروغگو دشمن خداست و شایعه ساز و سیاه نما ایرانی و انقلابی نیست.
Iran, Islamic Republic of
در حوادث سال 88 خيلي ها مقصرند و اگر بخواهيم فقط يك طرف را مقصر بدانيم و همه گناهها را گردن او بيندازيم به بيراهه رفته ايم و مشكل هيچ وقت حل نخواهد همچنانكه بعد از 8 سال حل نشده تنها راه محاكمه آزاد عادلانه و علني همه مقصران است و هر كس به اندازه قصورش بايد مسوليت قبول كند
حسین
Netherlands
کاش اجازه می دادیم که آن نامه نوشته شود چون احتمالا محتوای ش خیلی موارد را رد یا تائید می کند.
Iran, Islamic Republic of
رمز ماندگاري و پويايي راه پيمايي 22 بهمن جناحي و باندي نبودن آن است و با فتنه فتنه كردن هيچ دردي دوا نخواهد شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
صحبت شما بصورت سطحی درست است ولی این فتنه گران که حاضر به پذیرش حداقلی از تقصیر نیستند نمی توانند برای صحنه سیاست و مردم مفید باشند.
Iran, Islamic Republic of
مگر شماها حاضر به پذیرش حداقلی از تقصیر هستید؟
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلي فتنه در سال 88كساني هستندكه .....
مردم را خس و خاشاك نام نهادندو برايش مداحي كردند ......