سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

کسی به استقبال نتانیاهو در انگلیس نیامد!

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 501773
سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انگلیس علاوه بر اینکه با تظاهراتی علیه او همراه بود، حاشیه‌ دیگری نیز داشت.
کسی به استقبال نتانیاهو در انگلیس نیامد!
به گزارش جهان نيوز ایسنا به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه زمانی که به مقابل دفتر نخست وزیر انگلیس در لندن رسید در شرایط بدی قرار گرفت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی زمانی که مقابل درب بسته دفتر نخست وزیری انگلیس رسید مدتی منتظر ماند اما شخصی به استقبال او نیامد و او به حالت استیصال و در حالی که دستانش را پشت کمرش قلاب کرده بود، به انتظار ایستاد. نتانیاهو پس از مدتی انتظار لبخندهای تصنعی به خبرنگاران تحویل داد اما نتوانست خشم خود را از این قضیه از نگاه خبرنگاران مخفی نگه دارد.
پس از آن درب دفتر نخست‌وزیر انگلیس باز شد و نتانیاهو بر خلاف پروتکل‌ها وارد شد. این در حالی است که او باید منتظر خروج ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس می‌ماند اما نتوانست طاقت بیاورد و خشم خود را مخفی کند. اندکی پس از ورود او، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بالاخره همراه ترزا می از در بیرون آمد و می برای حفظ وجهه، با نتانیاهو مقابل خبرنگاران دست داد و سپس دوباره وارد دفتر نخست‌وزیری شدند و دیدارشان آغاز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *