جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
در واکنش به ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا

دستور ترامپ به معنای عدم حضور فرهادی در اسکار

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 500343
مجله اینترنتی میرور در پی امضاء دستور ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا توسط «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور جدید آمریکا، نوشت: این دستور به این معناست که «اصغر فرهادی»، کارگردان ایرانی نامزد اسکار نمی‌تواند در مراسم اسکار حضور یابد.
دستور ترامپ به معنای عدم حضور فرهادی در اسکار
به گزارش  فارس، در پی امضاء دستور ممنوعیت ورود مسلمانان اهل هفت کشور از جمله ایران به ایالات متحده آمریکا توسط «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور جدید این کشور، رسانه‌های خارجی واکنش‌های متفاوتی نسبت به این خبر داشته‌اند.

در این میان مجله اینترنتی میرور، با تیتر «ممنوعیت ترامپ برای مسلمانان به این معناست که کارگردان ایرانی نامزد اسکار نمی‌تواند در این مراسم حضور یابد» به سراغ این موضوع روز دنیا رفت.

این مجله انگلیسی نوشت: پس از آنکه «دونالد ترامپ» ورود مردم 7 کشور مسلمان جهان را به آمریکا ممنوع کرده است، احتمالا کارگردان ایرانی نامزد اسکار نمی‌تواند در این مراسم حضور یابد.«اصغر فرهادی» برای فیلم سینمایی «فروشنده» نامزده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان (غیرانگلیسی) شده است.

این مجله در ادامه افزود: طرفداران این فیلمساز مشهور که در سال 2011 برای فیلم «جدایی» برنده جایزه اسکار شد، اکنون این واهمه را دارند که او نتواند در بزرگترین شب هالیوود که در ماه فوریه برگزار می‌شود، حضور یابد.

در پایان این خبر «تریتا پارسی» رئیس نایاک (شورای ملی ایرانیان مقیم آمریکا) در میان نظرات کاربران این خبر را تصدیق کرده و نوشته که «اصغر فرهادی»، فیلمساز ایرانی اجازه ورود به آمریکا برای حضور در مراسم اسکار را نخواهد داشت.بنا بر این گزارش، برای مدت 90 روز برای شهروندان هفت کشور ایران، عراق، لیبی، سوریه، یمن، سومالی و سودان ویزایی صادر نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *