شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آنچلوتی:تاکنون‎مهاجمی‎باکیفیت‎فنی‎مولر ندیده‌ام

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 500287
سرمربی باواریایی‌ها به نوعی اشاره کرد توانایی فنی توماس مولر حتی بالاتر از بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ است.
آنچلوتی:تاکنون‎مهاجمی‎باکیفیت‎فنی‎مولر ندیده‌ام
کارلو آنچلوتی در حمایت از مهاجم آلمانی تیمش که در فصل جاری دچار افت شده و تنها 4 بار موفق به گشودن دروازه رقبا شده، به شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: تا کنون مهاجمی با کیفیت فنی مولر ندیده‌ام. من نگرانی خاصی بابت توماس ندارم. او به لحاظ روحی و روانی خیلی قوی است، برنده‌ای که هیچگاه افسرده نمی‌شود. او مثبت فکر می‌کند و به کاری که قادر به انجامش است، اطمینان دارد.
وی افزود: ما از یک مهاجم انتظار داریم که به لحاظ بدنی و تکنیکی در بهترین شرایط باشد و در کنارش خلاقیت داشته باشد. شاید توماس مولر تمامی این ویژگی‌ها را نداشته باشد، اما او به لحاظ فنی عالی است و می‌تواند در هر پستی بازی کند.
سرمربی ایتالیایی باواریایی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: مولر مهاجم نیست. من آدم کودنی نیستم و می‌دانم که او بازیکنی سرعتی همانند روبن و کاستا نیست و از توماس هم نمی‌خواهم که از آنها تقلید کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *