سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تأکید علمای بحرینی بر دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم "تا پای جان"

شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 500218
علمای بحرینی در بیانیه‌ای اعلام کردند که دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم تا پای جان، یک موضع شرعی است که مرجعیت دینی بر آن تاکید دارد.
تأکید علمای بحرینی بر دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم "تا پای جان"
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار، علمای بحرینی در بیانیه‌ای تأکید کردند: ما به مردم فداکار بحرین به ویژه جوانانی که جان خود را در راه خداوند گذاشتند، درود می‌فرستیم.
آن‌ها تأکید کردند: دفاع تا پای جان از آیت الله عیسی قاسم، (رهبر شیعیان بحرین) یک موضع قانونی است که مرجعیت دینی آن را اعلام کرده است.
در این بیانیه آمده است: باید با آمدن به خیابان‌ها در تمامی مناطق و حضور قوی در فعالیت‌های مسالمت آمیز به این تجاوز خونین و بزدلانه، پاسخ داد.
در ادامه این بیانیه بر لزوم تشدید خشم عمومی در تمامی سطوح و جان فدا کردن در راه دین و وطن تأکید شده است.
علمای بحرینی در این بیانیه از مردم کشورشان خواستند یکشنبه‌ شب "راهپیمایی کفن‌پوشان" در تمامی مناطق با شعار "باید از دین و عزتمان دفاع کنیم" برگزار کنند.
رژیم آل خلیفه بحرین در دوره اخیر سرکوب مخالفان به ویژه رهبران دینی را افزایش داده و عیسی قاسم را به اتهام تحریک مردم علیه نظام، سلب تابعیت و محاکمه کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *