يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

مارکو سیلوا: گلی که خوردیم طبیعی نبود

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 500120
سرمربی ببرها به نمایش شاگردانش افتخار می کند.
مارکو سیلوا: گلی که خوردیم طبیعی نبود
به گزارش جهان نيوز مارکو سیلوا سرمربی پرتغالی هال سیتی پس از پیروزی 2-1 تیمش برابر منچستریونایتد به تمجید از عملکرد بازیکنانش، نیاز به تقویت تیمش و مسائلی از این دست قبیل پرداخت که آن ها را می خوانید.
برد خوبی بود اما برای رسیدن به هدف مان کافی نبود. پیروز شدن در این بازی مهم بود ولی شکست در بازی رفت برای مان دردسر ساز شد. باز دیگر نمایش خوبی همراه با نگرشی خوب داشتیم و مدت زیادی از بازی را برابر تیمی بزرگ در دست داشتیم. در این برهه این که واقعا حس شادمانی داشته باشیم غیر ممکن است. گلی که خوردیم یک گل طبیعی نبود؛ ما در لحظه حیاتی کنترل کار را از دست دادیم. پیروزی در این بازی با اهمیت است. ما سه بازی پیاپی در خانه را برنده شده ایم و هنگامی که من به اینجا آمدم، طی دو ماه یک بار به چنین دستاوردی رسیده بودیم. در رختکن به شاگردانم تبریک گفتم. امیدواریم که با جذب سه-چهار بازیکن بتوانیم که تیم مان را تقویت کنیم. ما بدان ها نیاز داریم. ما 15-16 بازیکن بیشتر نداریم و در این مقطع چنین چیزی عادی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *