يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
هال سیتی 2 (2)-(3) 1 منچستریونایتد؛ صعود به فینال آنقدر ها هم آسان نبود

منچستریونایتد شکست خورد اما فینالیست شد

جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 500118
شاگردان ژوزه مورینیو با سبقت میلیمتری از شاگردان مارکو سیلوا به دیدار نهایی لیگ کاپ انگلستان راه یافتند.
منچستریونایتد شکست خورد اما فینالیست شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری- منچستریونایتد با وجود شکست 2-1 برابر هال سیتی به لطف پیروزی 2-0 در دیدار رفت به دیدار نهایی لیگ کاپ انگلستان راه یافت و حریف ساوتهمپتون شد.
 
نیمه نخست
نیمه نخست شیاطین سرخ بسیار کم فروغ ظاهر شدند و از همین رو دروازه خود را نیز باز شده دیدند. در حالی که بازی بد منچستریونایتد مورینیو را کلافه کرده بود، این هال سیتی بود که با ترکیبی از بازیکنان کم نام و نشان خود و در غیاب چهره هایی همچون روبرت اسنودگراس و آبل هرناندز سوار بر بازی شد.
 
نیمه دوم
در نیمه دوم شیاطین سرخ جان دوباره ای گرفتند و فشار را بر روی دروازه حریف افزایش دادند. آن ها پس از گل تساوی بخش پوگبا حتی فرصت رسیدن به گل دیگری را داشتند که با شوربختی ضربه مارکوس روخو به تیرک دروازه اصابت کرد. البته ببرها هم بیکار ننشستند و دقایقی بعد عمر نیاسه تیرک افقی دروازه شیاطین سرخ را با ضربه سرش به لرزه در آورد. در نهایت شیاطین با شکست پس از 17 بازی، راهی ومبلی شدند.
 
شرح گل ها
دقیقه 35: خطای مارکوس روخو را به دلیل پیراهن کشیدن هری مگیر داور بازی جاناتان ماس اعلام کرد، تا میزبان بخت جبران نتیجه دیدار رفت را پیدا کند. تام هادلستون پشت پنالتی اعلام شده ایستاد و آن را به سمت چپ خود زد و داوید ده خیا با وجود تشخیص مسیر توپ نتوانست مانع از ورود آن به دروازه اش شود تا حساب کار 1-0 شود.
دقیقه 65: ابراهیموویچ در سمت چپ مارکوس رشفورد را راه انداخت و در لحظه آخر هادلستون بود که توپ او را زد ولی در همین حال پل پوگبا در شلوغی محوطه جریمه حریف از راه رسید و با یک ضربه نوک پای زیبا حساب کار را 1-1 و در مجموع 3-1 به سود منچستریونایتد کرد.
دقیقه 85: بازی شجاعانه هال سیتی بالاخره نتیجه داد و ارسال تک ضرب میلر از سمت راست در تیر دورتر عمر نیاسه را صاحب توپ ساخت تا مهاجم تازه وارد هال سیتی با یک بغل پای ساده نتیجه را در مجموع 3-2 کند.
 
آمار بازی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *