شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
سیمئونه و تیمش در جمع 4 تیم پایانی

اتلتیکومادرید با تساوی به نیمه‌نهایی رسید

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب: 499995
شاگردان سیمئونه به جمع چهار تیم نهایی کوپا دل ری راه پیدا کردند.
اتلتیکومادرید با تساوی به نیمه‌نهایی رسید
تیم‌های ایبار و اتلتیکو مادرید امشب از ساعت 21:45 در ورزشگاه ایپوروا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند. دیدار رفت را اتلتیکو مادرید با سه گل پیروز شده بود.
ترکیب اصلی
گزارش نیمه اول
بازی در این نیمه تا دقیقه 25 هیچ موقعیت خاصی نداشت. از طرفی اتلتیکو صعودش را قطعی می دید و از طرف دیگر ایبار توانایی لازم برای باز کردن دفاع میهمان را نداشت. جدی ترین موقعیت بازی و ایبار دقیقه 26 روی شوت پنیا رقم خورد که البته میا با واکنشی زیبا آن را راهی کرنر کرد. ایبار به هیچ عنوان تیمی که قادر به گلزنی باشد نشان نمی‌دهد و اتلتیکو در حالت منفعل خود نیز به نسبت موقعیت‌های بهتری خلق می کند. اغلب حملات میهمان از سمت چپ ایبار طرح ریزی می‌شود. کوریا و گامیرو نیز در چند صخنه می‌توانستند نتیجه را تغییر دهند که بی دقتی و عملکرد خوب مدافعان ایبار این اجازه را به آن ها نداد. بازی در این نیمه سرد در نهایت با همان تساوی بدون گل به پایان رسید.
گزارش نیمه دوم
نیمه دوم با پیش افتادن اتلتیکو مادرید آغاز شد. روی یک کرنر بود که خیمنز دروازه را باز کرد تا اندک امیدهای میزبان نیز از بین برود. ایبار با دریافت این گل کمی آهنگ هجومی‌تری به خود گرفت اما همچون نیمه اول توان ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه مویا را نداشت. در این بین چند شوت خوب از به به و گالوز تنها موقعیت‌های تیم مندلیبار بودند. سیمئونه در ادامه کوکه و کاراسکو را به جای گامیرو و سائول به میدان فرستاد. پس از این دو تعویض اتلتیکو بیش از پیش کنترل بازی را در دست گرفت و می‌توانست توسط کوریا در یک مصاف تک به تک به گل دوم نیز برسد که البته یوئل با واکنشی تماشایی چنین اجازه‌ای نداد. اما ایبار پس از دو تعویض هجومی سرانجام توسط سرخی انریک به گل رسید. اما این پایان کار نبود و پدرو لئون خیلی زود تاثیر ورودش به زمین را برای دومین بار نشان داد. اما اتلتیکو خیلی زود و این بار توسط خوانفران که با ورود ورسالیکو در نقش یک هافبک بازی می‌کند، پاسخ این گل را داد. تلاش دو تیم در دقایق پایانی ثمری نداشت و بدین ترتیب شاگردان دیگو سیمئونه در مجموع با نتیجه 5-2 به نیمه نهایی کوپا دل ری راه پیدا کردند.
شرح گل‌ها
گل اول اتلتیکو مادرید (خوزه خیمنز، دقیقه 49): روی کرنر ارسالی از سمت چپ توسط گایتان بود که خیمنز با پرشی بلند و ضربه سری عالی، توپ را به گوشه بالایی سمت راست دروازه فرستاد.
گل اول ایبار (سرخی انریک، دقیقه 73): روی یک ضد حمله بود که انریک با پاس خوب خود هم‌تیمی‌اش در سمت راست را راه انداخت و ضربه پدرو لئون با برخورد به دستان مویا به تیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند خود انریک بود که با ضربه‌ای زیبا تیمش را به اولین گل در این مرحله رساند.
گل دوم ایبار (پدرو لئون، دقیقه 80): روی سانتر روبن پنیا از سمت چپ بود که توپ در مرکز محوطه جریمه جلوی پای پدرو لئون افتاد و او نیز با ضربه‌ای دقیق کار را تمام کرد.
گل دوم اتلتیکو مادرید (خوانفران، دقیقه 85): روی پاس در عمق گابی بود که توپ در بیرون محوطه به خوانفران رسید و او نیز یا شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.
آمار بازی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *