يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ایبار 0-4 بارسلونا؛ آماده و بُرنده مثل بارسا

دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 499269
پسران لوئیز انریکه موفق شدند چهارمین برد پیاپی و قاطع خود در سال 2017 را در خانه ایبار مقابل این حریف جشن گیرند.
ایبار 0-4 بارسلونا؛ آماده و بُرنده مثل بارسا
بارسلونای 38 (رده سوم) و ایبار 26 امتیازی (رده نهم) از چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لالیگای اسپانیا در ورزشگاه مونیسیپال د ایپوروا و به میزبانی تیم میانه جدولی مقابل هم قرار گرفتند.
گزارش بازی
بعد از شروع بازی، نمایش آرام و سرد دو تیم رفته رفته جان گرفت و تبدیل به سرعتی و فیزیکی شد. در همین بین بارسلونا مجبور شد به علت مصدومیت سرخیو بوسکتس، دست به تعویضی زود هنگام با آوردن دنیس سوارز جوان در خط میانی بزند. بعد از این مالکیت توپ و میدان از دسترس بارسلونا خرج گردید و یکی دو فرصت خوب شوت زنی را پشت محوطه جریمه مهیای مهاجمان ایبار کرد که آن ها نیز نتوانستند قدرشناس ظاهر شوند و تنها تراشتگن را به چند واکنش های خوب وا داشتند. بارسلونای سبز پوش توسط سوارز فرصت ایده آل گلزنی را به آسانی از دست داد، با این حال دقایقی بعد توانست به ثمر رسیدن گل اول بازی با شوت دنیس سوارز را جشن بگیرد. در ادامه بازی از سوی یاران ایبار خشن تر دنبال شد و دو فرصت از روی ضربه آزاد را به مسی داد که اولی به بیرون و دومی با واکنش گلر دفع شد. در حالی که نیمه در حال به اتمام رسیدن بود، سوارز پاس عمقی نیمار را با ضربه ای به تیر کوبید تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 راهی رختکن شوند.
در 45 دقیقه دوم، بارسلونا بار دیگر برتری خودرا با زدن گل به رخ کشید. روی حمله ای که خود لئو مسی آن را طراحی و تمام کرد، بارسلونا به گل دوم خود در خانه ایبار رسید تا کار برای میزبان پر شور پیچیده شود. ایبار در این نیمه هم شانس گلزنی داشت که هوشیاری تراشتگن مانع به وقوع پیوستن این امر شد. اشتباه مدافع آخر ایبار، موجب فرصت طلبی لوییس سوارز شد تا او با توپ دزدی در موقعیت گل خود را قرار داده و در این بازی هم گلزنی کند. در ادامه تراشتگن بار دیگر با مهارت های خود جهت بسته نگه داشتن دروازه اش درخشید. در حالی که بازی رو به اتمام بود، پای نیمار هم به گلزنی باز شد تا در نهایت شاگردان انریکه با برد 4-0 این بازی را خاتمه دهند.
شرح گل ها
دنیس سوارز، دقیقه 32 (ایبار 0-1 بارسلونا)؛ روی حرکتی که از سمت چپ خط حمله بارسلونا آغاز شد، آلبا، آردا و نیمار با ایجاد مثلثی پشت 18 قدم موقعیت شوت زنی را برای مسی فراهم کردند که با برگشت توپ، این دنیس سوارز بود که از راه رسید و با شوتی محکم و پای راست توپ را به گوشه دروازه ایبار فرستاد. 
لیونل مسی، دقیقه 50 (ایبار 0-2 بارسلونا)؛ مسی با پای ریزی حمله توپ را به جناح راست و به لوییس سوارز سپرد. مهاجم اروگوئه ای با سری بالا و حوصله منتظر نفوذ مسی ماند و در موقعیتی عالی لئو را در نزدیکی دروازه صاحب توپ کرد تا شماره 10 با ضربه ای بی نقص بتواند اختلاف را به 2 گل برساند. 
لوییس سوارز، دقیقه 68، (ایبار 0-3 بارسلونا)؛ تیز هوشی سوارز، مهاجم هدف بارسلونا با اشتباه فلورین لخونه، مدافع آخر صاحب توپ ایبار توامان شد و این سوارز فرصت طلب بود که روی توپ دزدی و کمی به جلو آمدن موفق شد از زاویه بسته دروازه میزبان را فرو ریزد.
نیمار، دقیقه 91 (ایبار0-4 بارسلونا)؛ روی حرکت ثمر بخش مسی و پاس عمقی او برای الیکس ویدال جلو کشیده، مدافع راست تازه به میدان آمده بارسا با پاسی عرضی و مناسب نیمار را در سمت چپ صاحب موقعیت کرد و مهاجم برزیلی هم با یک ضربه کار را تمام کرد.
ترکیب و آمار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *