پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

پولیس ذوق زده پس از پیروزی برابر ساندرلند

يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 499029
پولیس پس از پیروزی برابر ساندرلند: در آسمان ها سیر می کنیم
پولیس ذوق زده پس از پیروزی برابر ساندرلند
تونی پولیس سرمربی باتجربه وست برومویچ آلبیون پس از پیروزی خانگی 2-0 تیمش برابر ساندرلند، به ستایش تمام و کمال از شاگردانش پرداخت. خبرنگاران همچنین از او درباره جدایی سیدو براهینو مهاجم تیمش پرسیدند که پاسخ های وی را در ادامه به نقل از BBC می خوانید:
درباره بازی برابر ساندرلند
در نیمه نخست واقعا خوب کار کردیم. درباره نیمه دوم باید به ساندرلند تبریک گفت چرا که بیش از آنچه ما در نیمه نخست انجام دادیم، تلاش کرد. خیلی خوب کار کردیم. بازیکنان خواسته های ما را پیاده کردند و بار دیگر جو ورزشگاه فوق العاده بود. گل درن فلچر فوق العاده بود و کریس برانت نیز ضربه پای چپ خوبی زد. خیلی خوشحال هستیم. در یک بازی که همیشه انتظار سخت بودن از آن می رود دروازه مان را بسته نگه داشتیم و از همین رو در آسمان ها سیر می کنیم.
درباره جدایی سیدو براهینو
بهترین ها را برای سیدو آرزومندیم. امیدوارم که در استوک خوب کار کند. آن ها بازیکنی را جذب کرده اند که خودش را به عنوان یک گلزن اثبات کرده است. او برای این که بار دیگر یک فوتبالیست (خوب) شود، باید تکانی به خودش بدهد. او مدت ها بود که فکرهایی را در سر داشت که کنترلش را سخت کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *