شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
باید قدر تک‌تک امتیازات را بدانیم

شیری: تمام مسابقات حکم فینال را دارند

شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 498917
هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: دو بازی آینده ما مقابل سیاه‌جامگان و پدیده دیدارهای شش امتیازی محسوب می‌شوند.
شیری: تمام مسابقات حکم فینال را دارند
حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی سایپا مقابل ذوب‌آهن گفت: با توجه به شرایط نامناسبی که تیم ما در جدول لیگ برتر دارد به دنبال سه امتیاز دیدار با ذوب‌آهن بودیم. اگر به جدول نگاه کنید در میان تیم‌های بالانشین، ذوب‌آهن تیم‌ترین تیم لیگ برتر است که فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.
وی ادامه داد: ما مقابل ذوب‌آهن فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما در پایان به یک امتیاز این مسابقه رضایت دادیم. تک امتیازی که می‌شود گفت هم به درد ما نمی‌خورد و هم می‌توان از کسب آن رضایت داشت. ما نیم‌فصل دوم را با بازی مقابل دو تیم پرقدرت پرسپولیس و ذوب‌آهن شروع کردیم. در مقابل پرسپولیس اگر دقت می‌کردیم بازنده نمی‌شدیم، اما مقابل ذوب‌آهن هوشیارتر بودیم و یک امتیاز کسب کردیم.
هافبک سایپا با اشاره به اهمیت تمامی امتیازات در نیم‌فصل دوم گفت: برای سایپا دیگر نباید شرایط مانند نیم‌فصل اول باشد و باید قدر تک‌تک امتیازات را بدانیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم. دو بازی آینده ما مقابل سیاه‌جامگان و پدیده است که دو تیم بالای ما در جدول هستند، دیدارهای شش امتیازی محسوب می‌شوند. کسب شش امتیاز این دو دیدار ما را از این وضعیت نجات خواهد داد.
وی در مورد احتمال سقوط سایپا عنوان کرد: با نفراتی که ما در نیم‌فصل جذب کردیم شرایط‌مان در بخش دفاعی و هجومی بهتر شده است. بازیکنان سایپا هیچ وقت به سقوط فکر نمی‌کنند و مطمئن باشید شرایط ما در نیم‌فصل دوم متفاوت خواهد شد.
شیری در خصوص دیدار این هفته سایپا مقابل سیاه‌جامگان گفت: در نیم‌فصل دوم هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. سیاه‌جامگان، پدیده، فولاد خوزستان و گسترش فولاد چهار تیمی هستند که باید از سد آنها در دیدارهای پیش رو بگذریم. با برنامه کادرفنی و انگیزه بازیکنان سعی می‌کنیم بهترین نتایج را در دیدارهای آینده کسب کنیم تا وضعیت‌مان را در جدول سر و سامان بخشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *