يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
سرپرست پلیس راه استان مازندران:

محور کندوان از امشب مسدود می شود

شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 498029
سرپرست پلیس راه استان مازندران، از انسداد شبانه محور «کندوان» در جاده «چالوس- کرج» به دلیل اجرای عملیات عمرانی در تونل «امیرکبیر» از روز شنبه ۲۵ دی ماه ۹۵ خبر داد.
محور کندوان از امشب مسدود می شود
به گزارش مهر، سرهنگ محمدرضا خسرویان گفت: در راستای اجرای عملیات عمرانی و ایمنی محور کندوان در تونل امیرکبیر برابر هماهنگی های به عمل آمده با پلیس راه راهور ناجا و اداره کل راه و شهرسازی از ساعت ۲۱ و۳۰ دقیقه شب تا ساعت ۵ و۳۰ دقیقه صبح، همه روزه به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی این محور مسدود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در زمان انسداد محور، تردد خودروها از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه انجام می پذیرد، افزود: این عملیات در راستای مقاوم سازی دیواره و تعمیرات اساسی تونل شماره ۵ امیرکبیر است که تا پایان سال جاری ادامه دارد.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه از شهروندان خواست، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

سرهنگ خسرویان بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *