دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
ضرورت حضور پیشکسوتان محبوب در کنار سرخپوشان؛

جایگاه مهم علی کریمی در کشمکش اخیر برانکو و کی روش

دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 498005
در همان اولین روز دعوا با یک مصاحبه موضعش را مشخص کرد و نشان داد که طرف برانکو و تیمش است.
جایگاه مهم علی کریمی در کشمکش اخیر برانکو و کی روش
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جنگ پرسپولیس و تیم‌ملی این روزها به اوج خود رسیده. هر اتفاقی که بیفتد و به تیم‌ملی و کارلوس کی‌روش ارتباطی داشته باشد به صورت مستقیم تاثیرش را روی پرسپولیس می‌گذارد.
 
به هم ریختن جایگاه این بازیکنان در تیم ملی، بحث استعفای کی‌روش همه و همه روی پرسپولیس تاثیر بسیار مستقیم و منفی دارد. تاثیری که از همین بازی دوستانه مقابل پاراگ کاملا مشخص است. باخت سه بر یک مقابل پاراگ با بازیکنان ملی‌پوش یک زنگ خطر برای برانکو ایوانکوویچ و تیمش است.
 
در این فرصت بعضی از افراد مانند علی پروین تلاش می‌کنند تا تیم را از نظر روحی آماده بازی این هفته بکنند. پروین با حضور در تمرین سرخپوشان تمام تلاشش را کرد تا با صحبت با برانکو و بازیکنان کمی به تیم کمک کند. در این میان، پرسپولیس چشم انتظار افراد دیگری است که حضورشان می‌تواند بسیار مفید باشد.
 
یکی از این افراد، علی کریمی است. فردی که در همان اولین روز دعوا با یک مصاحبه موضعش را مشخص کرد و نشان داد که طرف برانکو و تیمش است. اما همین یک مصاحبه دردی را از برانکو دوا نمی‌کند.
 
این روزها پرسپولیس به حضور کریمی در تمرینات نیاز دارد. فردی که حضورش در این شرایط آشفته و بد روحی بسیار بازیکنان را آرام خواهد کرد. حداقل به صورت مقطعی و کوتاه.
 
پرسپولیس به غیر از کریمی هم بزرگانی دارد که در این شرایط می‌توانند کمک‌حال باشند. مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و بازیکنانی دیگر. اگر قرار است آنها زمانی به تمرین پرسپولیس بیایند زمانش الان است.
 
الان که به واسطه یکسری مشکلات قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس در معرض خطر مستقیم قرار گرفته و اگر راه حلی پیدا نشود نه تنها قهرمانی که پرسپولیس از دست خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *