دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

گفتگوی جهان نیوز با دکتر زهره الهیان/ جزئیات بیشتر از تلاش ناکام علیه هیئت اعزامی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران

يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 854645
نماینده مردم تهران گفت: در حرکتی هماهنگ تلاش شد بنده را به عنوان نماینده ملت ایران در این نشست متهم به نقض حقوق بشر کنند.
گفتگوی جهان نیوز با دکتر زهره الهیان/ جزئیات بیشتر از تلاش ناکام علیه هیئت اعزامی حقوق بشر جمهوری اسلامی
گروه سیاسی جهان نيوز: دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با جهان نيوز درباره حاشیه سازی برای هیئت جمهوری اسلامی در اجلاس‌کمیته حقوق‌ بشر سازمان ملل متحد در ژنو، اظهارداشت: نماینده کانادا در این نشست اعلام کرد که حضور زهره الهیان در این نشست محل سوال است، چراکه ایشان مورد تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفته است. تا اینجا این قضیه صحت دارد و بنده سال گذشته از سوی اتحادیه اروپا تحریم شدم و علت آن هم فعالیت‌ها و پیگیری‌های حقوق بشری از مجامع بین‌المللی است که این مسئله برای آن‌ها سنگین تمام شده و از این جهت بنده را تحریم کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سوئیس عضو اتحادیه اروپا نیست و حضورش در این کشور بلامانع بوده است، بیان کرد: با حضور بنده در شهر ژنو، سازمان‌های به ظاهر مدنی و ضدانقلاب در آنجا که غالبا از منافقین، سلطنت طلبان و ضدانقلاب هستند سعی کردند که علیه بنده فضاسازی کنند و توئیت زدند که الهیان را به دادستان سوئیس معرفی کنید.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه این سازمان‌ها و نهادهایی که خودشان را نماینده مردم ایران و به عنوان سازمان مردمی معرفی می‌کنند هرگز از سوی ملت ایران به رسمیت شناخته نمی‌شوند و مشروعیت ندارند، گفت: آن‌هایی که پرونده سنگین نقض حقوق بشر دارند شعار حقوق بشر سر می‌دهند که البته این برنامه آن‌ها نخ نما شده و دیگر اثرگذار نیست. اینها حتی در جذب اعضای جدید هم به مشکل خوردند.

الهیان در پایان با اشاره به اینکه در کنار این سازمان‌های به ظاهر مدنی رسانه‌های صهیونیستی هم شروع به پوشش این موضوع کردند، گفت: رسانه‌های صهیونیستی همزمان از جنایت‌های اسرائیل در غزه حمایت می‌کردند و نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی و کشته شدن صدها کودک و زنان بی‌گناه را نادیده می‌گرفتند اما در یک حرکت هماهنگ تلاش کردند بنده را به عنوان نماینده ملت ایران در این نشست متهم به نقض حقوق بشر کنند. ادعاهای بی‌پایه و اساسی که در دستور کار این اجلاس نبوده و با اغراض سیاسی مطرح شد.
https://jahannews.com/vdcjxxeoiuqeimz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxxeoiuqeimz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
ضد انقلاب بدانند با این کارهای نمایشی نمی‌توانند نماینده محبوب، دلسوز و مردمی تهران در مجلس را وارد حاشیه کنند و از شیرینی خدمت به مردم دور کنند.
Iran, Islamic Republic of
مجلس انقلابی محبوب تمام ایرانیان است
Iran, Islamic Republic of
چرا بحث حجاب را کسی نمیگوید، الان خواست مردم حجاب است،
وصیت شهداست
Iran, Islamic Republic of
چه نکته بر جسته ای در این گفتگو وجود دارد؟
Iran, Islamic Republic of
تقریبا هیچ چیز جدید نیست
United Kingdom
درست است که فرزند ایشان در غرب زندگی و تحصیل می کند؟