دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱۰
نماینده مردم تهران در گفتگو با جهان نیوز:

منافع جریان اصلاحات و حلقه انحرافی در اختلاف بین دولت و مجلس است/ جریان انقلابی نباید اجازه ایجاد شکاف درون جبهه‌ای را بدهد/ موضوعات اختلافی باید در جلسه سران قوا حل و فصل شود

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 837072
الهیان گفت: جریان اصلاحات و جریان انحرافی قطعا در قالب ایجاد چالش برای مجلس و دولت انقلابی نفع خود را می‌برند و میوه آن را خواهند چید و این یکی از موضوعاتی است که باید مدنظر مجلس و دولت انقلابی باشد.
منافع جریان اصلاحات و حلقه انحرافی در اختلاف بین دولت و مجلس است/ جریان انقلابی نباید اجازه ایجاد شکاف درون جبهه‌ای را بدهد/ موضوعات اختلافی باید در جلسه سران قوا حل و فصل شود
گروه سیاسی جهان نيوز: دکتر زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جهان نيوز با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر هماهنگی قوای سه گانه اظهارداشت: همدلی قوا برای حل چالش‌های اساسی کشور از موضوعاتی است که می‌بایست مدنظر مقامات و مسئولان باشد. مشکلات و چالش‌های مردم حل نمی‌شود مگر اینکه مسئولان با یک نگاه همسو و با هدف مشترک که حل مشکلات مردم است به صحنه بیایند و در این فضا از اختلاف و چندگانگی باید پرهیز شود.

وی با بیان اینکه خط همدلی بین دولت و مجلس نباید کمرنگ شود، تاکید کرد: این امر قطعا در راس قوا مدنظر است، اما متاسفانه بعضاً صداهایی بلند می‌شود که بواسطه یک نگاه تقلیل‌گرا از مصالح کلان کشور غفلت می‌شود و به نوعی تلاش دارند ایجاد اختلاف و چند دستگی را در بین مسئولان کشور رقم زنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوعات اختلافی باید در جلسه سران قوا حل شده و وارد فضای مجلس و هیئت دولت نشود، خاطرنشان کرد: نباید بهانه‌ای به دست دشمنان برای ایجاد دوقطبی سازی در جامعه داد. آنچه که مسلم است نفع این شرایط در سبد دشمنان نظام خواهد بود و آن‌ها شرایط را در جهت پروژه‌هایی که طراحی کرده‌اند برای اختلاف افکنی و دو قطبی سازی مساعد می‌بینند. لذا نوع اظهارات و برنامه‌ریزی‌های مسئولان می‌بایست این پروژه کور را خنثی کند.

الهیان با بیان اینکه یکی از مولفه‌هایی که می‌بایست مدنظر مسئولان باشد بحث ایجاد امید در جامعه و پرهیز از اظهارات و عملکردی است که باعث بدبینی در جامعه می‌شود، گفت: این دقت‌ها و ظرافت‌ها اگر نصب‌العین مسئولان باشد شرایط بهتری در بحث اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی خواهیم داشت. سرمایه نظام اعتماد عمومی است که در این فضا می‌توان کارها را با جدیت تمام دنبال کرده و امید و نشاط را به جامعه بازگرداند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی در بین قوای سه گانه قاعدتا در راس قوا رقم می‌خورد و آثار مثبت آن در بدنه دولت و مجلس متبلور خواهد شد، گفت: روز گذشته تعدادی از نمایندگان با جناب آقای قالیباف ریاست مجلس درباره برخی از مواردی که باعث ناکارآمدی‌هایی در بدنه دولت شده صحبت کرده و نگرانی‌های خود را بیان کردند و از ریاست مجلس خواستند که این نگرانی‌ها را در جلسه سران قوا با رئیس جمهور در میان بگذارند و در همان سطح مشکلات حل شود و به سطح بدنه مجلس و احیاناً سوال و تذکر و استیضاح وزیر کشانده نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه افزود: وقتی با تعامل می‌توان برای چالش ها و مشکلات برنامه داشت، طرح آن در رسانه و ایجاد ناامیدی و نگرانی در جامعه بی‌مورد خواهد بود. امروز بیش از هر چیزی به اعتماد جوانان، به سرمایه اجتماعی و امید نیاز است و این‌ها عناصری هستند که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین تاکید را بر آن داشتند.

الهیان در پایان با اشاره به اینکه جریان انقلابی نباید اجازه دهند که حلقه انحرافی و جریان اصلاحات بین آن‌ها شکاف ایجاد کرده و از آن سوء استفاده و بهره برداری کند، تصریح کرد: بعضی از صداهایی که در این ایام بیشتر شنیده شد مخصوصا در سطح افکار عمومی و رسانه‌ها، صداهایی است که از سوی جریانات مخالف و رقیب در آن دمیده شد. جریان اصلاحات و جریان انحرافی قطعا در قالب ایجاد چالش برای مجلس و دولت انقلابی نفع خود را می‌برند و میوه آن را خواهند چید و این یکی از موضوعاتی است که باید مدنظر مجلس و دولت انقلابی باشد.

بیشتر بخوانید:
مأموریت چندگانه عملیات با رمز «شاسی بلند»/ از اصلاح طلبان تا حلقه احمدی نژاد در کجای ماجرا ایستاده‌اند؟
https://jahannews.com/vdceff8vwjh8x7i.b9bj.html
jahannews.com/vdceff8vwjh8x7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر کس به هر نحو بخواهد محلس و دولت انقلابی را تخریب کند، در زمین فتنه گران قدم میدارد
Iran, Islamic Republic of
وقتی کار برای خدا نباشه و منافع حزبی وگروهی بر همه چیز اولویت داشته باشه ، اختلاف هم ناگزیر پیش میآید.
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسی هم هیچی نگه؟
Iran, Islamic Republic of
تنها راه بهانه ندادن به دشمنان زندگی سالم است رپ
سید
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات رو ول کن و شما مجلس انقلابی برای مردم چه کار کردید؟
Romania
بابا شما اصولگرایان سر شاسی بلند خودتون با خودتون دعواتونه.. بعد به اصلاح طلبانی می چسبونید
Iran, Islamic Republic of
حلقه انحرافی ،همان کوتوله های سیاسی نیستند؟
Iran, Islamic Republic of
بله همون کوتوله های سیاسی هستن .!!!!!
United States
اصلاح طلب که وضعش معلوم هستv
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کم نیستند از حلقه انحرافی در دولت و مجلس